Papuče nie ako iné


Papuče nie ako iné_Katharine-fashion is beautiful_Štrikované papuče_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

      

         Mám chrípku a tri dni už ležím v posteli. Pritom mojom nič nerobení som si minule spomenula na papuče od starej mamy. Nie také, ktoré kúpite v obchode, ale také podomácky vyrobené alebo lepšie povedané uštrikované. Nemala som ich až tak v láske, ale keď si s odstupom času na ne spomeniem, zahreje ma pri srdci.

         Ak máte doma nejaké zvyšky vlny a chuť si pripomenúť ručné práce, tak prečo sa nepustiť do niečoho, čo je vlastné a vskutku lacné. Keby som bola šikovná, tak si určite uštrikujem presne také papuče, ktoré si pamätám ako posledné. Boli melírované (bordovo-žlté) a na vrchu mali sýto žlté bambuľky.


Papuče nie ako iné_Katharine-fashion is beautiful_Štrikované papuče_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Papuče nie ako iné_Katharine-fashion is beautiful_Štrikované papuče_Katarína Jakubčová_Fashion blogger


Zdroj: 
www.sperkovo.sk
www.sashe.sk
www.simira.cz

Fashion is beautiful

Menovky: