Romanticky naladená práve dnes



Romanticky naladená práve dnes_Katharine-fashion is beautiful_Výlet do Mantovy



      Prednedávnom som strávila krásne dva týždne v Taliansku, konkrétne v jednom mestečku zvanom Mantova. Ide o historické mesto ležiace v Lombardsku. Svojou romantikou, ktorá sa niesla uličkami tohto mesta, som sa dala opantať hneď v prvý deň, čo som sem dorazila so svojim milujúcim priateľom.

        Po našom úvodnom dobrodružstve, ktoré sme prežili hneď po príchode, som sa nevedela dočkať ďalších dní. Tie dni boli plné lásky, krásy a hrejivých pocitov. Duch tohto mesta bol priateľom každého romantika a dokonca aj toho, kto nikdy romantiku neokúsil. A práve aj z takéhoto človeka sa na deň stala romanticky zmýšľajúca osoba. Mantovu dokonca W. S. spomína vo svojej hre "Rómeo a Júlia". Je to miesto, kam bol Rómeo nútený utiecť do vyhnanstva z Verony, a to pred útokmi Kapuletovcov na jeho osobu.

         Keďže Verona leží blízko Mantovy, naša cesta viedla aj tam, priamo na balkón Júlie, kde sa na okamih zastavil čas. Aspoň ja som to tak cítila, stojac sama na slávnom balkóne, kde Rómeo vyznával svoju lásku k Júlii. Bolo tam strašne veľa ľudí, ktorí sa na spomínanom balkóne tlačili a fotili, a získať tak fotografiu, kde niet inej osoby iba tej vašej, bol naozaj problém. Avšak trošku šikovnosti a samozrejme trpezlivosti, no a výsledok sa dostaví. :-)

       A späť do Mantovy. Aký tam na mňa zanechali dojem ženy? Najviac ma zaujali staršie dámy. Užívali si života kavíčkovaním s priateľmi. Pôsobili veľmi sebavedomo, žensky, šarmantne a niesli sa s veľkou gráciou, vlastne sa skôr bicyklovali. :-) To všetko aj napriek tomu, že boli odeté do tmavých farieb, kde prevládala najmä čierna, šedá a pieskové odtiene. Šaty boli jednoduché a pohodlné.

       Ja "oťapená" tým romantickým ovzduším, som svietila svojimi farebnými kreáciami doplnenými mojím novým cyklamenovým rúžom. Nezapadla som medzi "mantovské" ženušky, a preto mi ostáva dúfať, že som nenarušila harmóniu mesta Mantovy, ktorá tam vládla po celý môj pobyt.

PS: Teraz uvažujem o kúpe marhuľkového rúžu... ale to je už iná téma. :-)


Fashion is beautiful

Menovky: ,