Moja paráda


Moja paráda_Katharine-fashion is beautiful_Cyklamenový klobúk_Katarína Jakubčová_Fashion blogger



        Pripájam pár obrázkov mojich klobúkov. A kde som ich dostala kúpiť? Musíte zájsť do obchodu talentovanej pani Oľgy Jadlerovej, ktorý sa nachádza v Starom meste na Laurinskej ulici v Bratislave. Nájdete tam krásne kolekcie klobúkov a čiapok, dokonca aj z vlastnej dielne majiteľky obchodu.

          Naozaj je si z čoho vyberať, či potrebujete klobúk alebo čiapku na bežné nosenie alebo túžite po luxusnom klobúku na výnimočnú príležitosť.


Moja paráda_Katharine-fashion is beautiful_Cyklamenový klobúk_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Moja paráda_Katharine-fashion is beautiful_Krémový klobúk_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Moja paráda_Katharine-fashion is beautiful_Krémový klobúk_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Moja paráda_Katharine-fashion is beautiful_Čierny klobúk_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Moja paráda_Katharine-fashion is beautiful_Krémový klobúk_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Moja paráda_Katharine-fashion is beautiful_Krémový klobúk_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Fashion is beautiful

Menovky: