Prechádzka ružovou záhradou


Prechádzka ružovou záhradou Katharine-fashion is beautiful
       


     Bol bežný, ničím výnimočný deň, ktorý ma stal len cestu do obchodu a späť. Nešla som nakupovať, ale iba vymeniť penové tužidlo za lak na vlasy, nakoľko som sa pomýlila a kúpila si to, čo nepoužívam. Predavačky boli láskavé a bez reptania mi tovar vymenili.

         Keďže som mala pohodovú náladu, obliekla som si pohodové tričko, na ktorom prevládala sivá farba a pohodlné džínsy tiež sivej farby.

       Pokiaľ ide o tričko, mám ho už dva roky a len druhýkrát na sebe. Páči sa mi ako je farebne urobené, ale ten jeho tvar mi moc nevyhovuje. Neviem, kde som bola, keď som si ho kupovala. Asi niekde mimo pohody. Tričko má krátke rukávy, a aby mi v ňom nebola zima, hodila som si na seba jeden z mojich obľúbených svetríkov. Celý sveter bol pokrytý osmičkami. Tento vzor milujem a myslím, že aj on mňa ma celkom rád. Na vrch som si vzala kabát a obula som si svoje „rýchlochodky“. Ako doplnky som si zvolila široký šál a rukavice, všetko v jednej farbe a sivú kabelku so strapcami. Chcela som doplnkami oživiť môj čierny kabát.

         Tmavé farby veľmi nemusím, ale ak si ich už dám, zvyknem ich rozbiť sviežou, živou farbou. Teraz som zvolila ružovú, ktorá je nielen na doplnkoch, ale aj na svetri a na tričku. Tam dokonca, ak ste šikovní, môžete nájsť aj kúsok zelenej a oranžovej. Čistú ružovú farbu by som určite nezvládla, ale raz za čas jej trochu neuškodí. Veď je to najromantickejšia a najvznešenejšia farba, akú poznám. Všeobecne sa hovorí, že vie upokojiť, dokáže povzbudiť ženskosť, robí nás ľudí príťažlivejšími. Symbolizuje lásku, vernosť, priateľstvo a harmóniu. Dožičte si ju niekedy aj vy na svojich šatách alebo aspoň na vašej spodnej bielizni. Neodporúčam však nasadiť si ako doplnok ružové okuliare. Potom by ste sa nemohli na svet pozerať reálne. Aj keď, niekedy sa snívať oplatí.

         A ak ste po týchto slovách romanticky naladení, odporúčam vám pozrieť si krásny film s názvom „Love story“ z roku 1970. Určite pozretie si tohto filmu bude jednou veľkou romantickou bodkou na konci dňa.


Prechádzka ružovou záhradou Katharine-fashion is beautiful

Prechádzka ružovou záhradou Katharine-fashion is beautiful 

Prechádzka ružovou záhradou Katharine-fashion is beautiful


Top: Zara
Džínsy: Zara
Sveter: Polo Ralph Lauren
 Fashion is beautiful

Menovky: ,