Zlatá horúčka alebo jednoducho, môj nový pulóver :-)

        
Zlatá horúčka alebo jednoducho, môj nový pulóver :-) Katharine-fashion is beautiful



           Stáva sa mi, že ak si niečo zmyslím, nedostanem to. Dávnejšie som si vysnívala oranžové „dieselky“, prešla som celú Bratislavu a nikde som nedostala svoje číslo. Tak som sa s tým ako tak zmierila. O mesiac a pár dní na to (čo je dosť dlhá doba), som zašla do Košíc a náhodou (naozaj iba náhodou) som prechádzala okolo jedného obchodu, kde zrazu na mňa zakričalo spoza výkladového okna „Tu sme v celej plnej paráde a už len čakáme na teba!“.

         Neverila som vlastným očiam. Trpela som, či vôbec budú mať moje číslo. Mali a ja mám dodnes tieto tenisky (sú neskutočne pohodlné, kvalitné a stále vyzerajú ako nové, hoci majú už niečo odžité, hlavne veľa našliapaných kilometrov). Momentálne ich mám odložené, nakoľko zažili svoje slávne časy a obdiv okolia. Ale verím, že ich čas sa ešte vráti a opäť ich vytiahnem na prechádzku.

          To sú tie šťastné chvíle. No najsmutnejšie je, keď sa mi nepodarí zohnať presne to, čo chcem. Ale s týmto ma skúsenosti asi každá z nás. Veľmi by ma zaujímalo ako to v takomto prípade riešite vy? Mne pomáha kopček zmrzliny, ale aj to iba dočasne.

          Pred pár dňami som si povedala, že by to chcelo nejaký pulóver, konkrétne zlatej farby. Jednak je to moja obľúbená farba a jednak ma k nej motivovali dve bloggerky, za čo im pekne ďakujem. Zlatá sa nevidí na každom kroku a nemyslela som si, že za tak krátku chvíľu niečo zlaté nájdem. Obávala som sa prípadu nazývanom „dieselky“ (čiže trvá to večnosť a stojí to veľa síl a námahy) alebo prípadu nazývanom „smola“ alebo, ak chcete „zabudni kámoš“. Ale osud mi bol naklonený a v čo najkratšom čase ma dal na správnu cestu za mojím zlatíčkom. Páči sa mi jeho strih a hlavne ako sú „ošperkované“ jeho rukávy. Včera mal svoju premiéru. Na tento nový zlatistý pulóver som natrafila v mojom obľúbenom butiku. A ak chcete vedieť, prečo je ten butik môj obľúbený, tak tu je jasná odpoveď. Môžete tam kúpiť aj to, čo nehľadáte (čiže zaujímavá ponuka), je malá pravdepodobnosť, že natrafíte na niekoho v tej istej veci akú máte vy a skoro všetko si tam môžete kúpiť za veľmi prijateľné ceny.

PS: Nemyslíte si, že moje traumatizujúce zážitky z nakupovania je to najdôležitejšie v mojom živote, predovšetkým za najdôležitejšie považujem zdravie a rodinu.

Prajem pekný deň plný úsmevu.


Zlatá horúčka alebo jednoducho, môj nový pulóver :-) Katharine-fashion is beautiful

Zlatá horúčka alebo jednoducho, môj nový pulóver :-) Katharine-fashion is beautiful

Zlatá horúčka alebo jednoducho, môj nový pulóver :-) Katharine-fashion is beautiful

Zlatá horúčka alebo jednoducho, môj nový pulóver :-) Katharine-fashion is beautiful

Zlatá horúčka alebo jednoducho, môj nový pulóver :-) Katharine-fashion is beautiful

Zlatá horúčka alebo jednoducho, môj nový pulóver :-) Katharine-fashion is beautiful

Zlatá horúčka alebo jednoducho, môj nový pulóver :-) Katharine-fashion is beautiful

Zlatá horúčka alebo jednoducho, môj nový pulóver :-) Katharine-fashion is beautiful

Zlatá horúčka alebo jednoducho, môj nový pulóver :-) Katharine-fashion is beautiful

Zlatá horúčka alebo jednoducho, môj nový pulóver :-)_Katharine-fashion is beautiful_Zlatý sveter_Katarína Jakubčová_Fashion blogger


Pulóver: ???
Šortky: Vero Moda
Čižmy: ???

 Fashion is beautiful

Menovky: ,