Postaršie, ale za to výborné


Postaršie, ale za to výborné Katharine-fashion is beautiful



          S radosťou som si v jedno slnečné krásne ráno takto nahodená vyrazila do tržnice, kde mi svojou farebnosťou konkurovalo ovocie - jahody, červený melón, broskyne, marhule. :-) Musím sa priznať, že odkedy som si založila tento blog, objavila som čaro nepoužívaných, dlho odložených vecí.

        Opäť som otvorila dvere mamkinej skrine a hľadala niečo, čo by bolo možné dať na seba. Možno mi uveríte, možne nie. Na obrázku som v letnom overali sviežej farby, ktorý nosievala moja maminka vo svojich 35 rokoch (nedávno oslávila 55 - všetko najlepšie :-)). Som udivená, že niektoré veci sa dokážu takto zachovať. Máte aj vy nejakú takúto "starožitnosť"?
       

Postaršie, ale za to výborné Katharine-fashion is beautiful

Postaršie, ale za to výborné Katharine-fashion is beautiful

Postaršie, ale za to výborné Katharine-fashion is beautiful


Overal: Tvorba mojej mamky
Kabelka: Reserved
Sandále: Elle

Fashion is beautiful

Menovky: , ,