Fashion rande


Fashion rande Katharine-fashion is beautiful



          Cieľ bol jasný. Túžila som po nových džínsoch a tak som sa vybrala do mesta s priateľom na prechádzku - "fashion rande". :-) Náš známy meteorológ hlásil len "miernu záťaž" a slnečno, takže vyhliadky boli ružové. :-) A tak sa aj stalo. Poznáte to, lietate po obchodoch, prehrabávate sa v tom množstve vecí a nič, stále nič. Unavené a bez pozitívneho výsledku sa vraciate domov.

         U mňa to však v tento deň klaplo na jednotku. :-) Hneď po vstupe do prvého obchodu som zbadala džínsy o akých som snívala (farba aj typ - mierne roztrhané a tak sexi). Ako sa hovorí, na pohľad  a aj na dotyk ako uliate! Ale čo to? Vedľa nich ďalšie, iné, ale také fajnové tiež... Viete si to predstaviť... No a teraz sa rozhodnite, hm. Takticky som si vzala džínsy do kabínky a urobila promenádu priateľovi. Bol veľmi spokojný, viem to, lebo špúlil ústami. :-) A ten jeho úsmev, hneď som cítila príležitosť. A čo urobí správna žena? Využije ju! No ale teraz, ako to zahrať? Chcem oboje, sú predsa super. Veď zase pokým niekde inde nájdem ďalšie,... Vyšla som teda ladným krokom z kabínky a držiac moje sweet jeans som zapojila na priateľa svoj sweet smile, so sweet kissom a úspech bol na svete. Ako málo stačí k vydarenému dňu, no nie? Takže mám dva páry nových svetlomodrých džínsov a samozrejme skvelého priateľa.... :-)

Ahojte, vaša Katharine. 



Fashion rande Katharine-fashion is beautiful

Fashion rande Katharine-fashion is beautiful


Fashion is beautiful

Menovky: , ,