Klobuková vychádzka


Klobuková vychádzka Katharine-fashion is beautiful



          Ahojte všetci. Verím, že sa vám darí, a že si užívate tento deň aj keď fúka. :-) Dva, tri dni dozadu sme si s priateľom boli kúpiť nejaké cédečka. Z troch výberov sa nám jeden nevydaril, ale aj tak ho určite nenecháme zapadnúť prachom. Čo ma však najviac potešilo, bol výber dvojcédečka s francúzskymi šansónmi.      

         Nahrávka je ako zo starých čias. Máte pocit, že počúvate gramofón. Och gramofón, raz si ho určite kúpim! Platní vlastním niekoľko, ale čo z toho, keď starý gramofón je už nefunkčný. Mojou prvou platňou bola Madonna. Dostala som ju na Vianoce, keď som mala šesť rokov. Počula som ju iba raz! Máte aj vy nejaké platne alebo je to pre vás staromódne?

         Na obrázkoch nižšie môžete vidieť môj nový klobúčik "v praxi". :-)

Prajem všetkým krásny víkend!!!



Klobuková vychádzka Katharine-fashion is beautiful

Klobuková vychádzka Katharine-fashion is beautiful

Bunda: Billabong
Pulóver: United Colors of Benetton
Džínsy: Mango
Topánky: CCC
Kabelka: Parfois
Šál: Baťa

Fashion is beautiful

Menovky: , ,