Móda a štýl 60. rokov


Móda a štýl 60. rokov Katharine-fashion is beautiful



          Konečne máme za sebou to ufúkané počasie. Napriek tejto nepleche som si povedala, že nebudem sedieť doma. Neodradila ma nepriazeň silného vetra, o čom svedčí aj včerajšia návšteva Slovenského národného múzea v BA. Raz za čas mám akési nutkanie kultúrne sa vyžiť. :-) Nečakala som veľa od výstavy s názvom "Móda a štýl 60. rokov", no zabavila som sa a hlavne zaspomínala.

         Prezentácia jednotlivých miestností a ich súčastí, ktoré sa nachádzali, resp. možno sa ešte nachádzajú niekde v byte (možno u vašich starých rodičov) ma neskutočne nadchla. Kúpeľňa, toaleta, detská izba, obývačka a ďalšie iné veci alebo napríklad papierové poháriky, z ktorých som ako dieťa pila kofolu na Spišských trhoch bolo pre mňa neopísateľným zážitkom.

TIP: Každú prvú nedeľu v novom mesiaci je vstup do múzea zdarma, tak využite túto šancu. :-)


Móda a štýl 60. rokov Katharine-fashion is beautiful

Móda a štýl 60. rokov Katharine-fashion is beautiful


Top: Camaieu
Sukňa: Tvorba mojej mamky
Topánky: MT Shoes
Kabelka: Parfois

Fashion is beautiful

Menovky: , ,