Ochrana pred oblievačkou "zhora"


Ochrana pred oblievačkou "zhora"_Katharine-fashion is beautiful_Katarína Jakubčová_Priesvitný dáždnik_Fashion blogger



          Ahojte dievčatá. No je tu čas oblievačky, ale nie asi každý čakal, že aj oblievačky "zhora". Preto využívam tento príspevok na dobrý tip počas týchto upršaných sviatkov. Ani nie tak dávno sa mi splnil jeden z mojich snov. Zadovážila som si dáždnik posiaty tuctom pekných topánok. Túžila som po ňom totiž od detstva.

         Je skvelé ako sa dajú plniť sny v neskoršom veku, že? Bola to v podstate náhoda. Prechádzala som sa po nákupnom centre v Bratislave a natrafila som na tento roztomilý dáždnikový skvost. Páči sa mi jeho jednoduchosť, módny motív a priesvitnosť. Vidíte okolo seba a hlavne sa dokážete pod ním "takmer celá" schovať. :-) Tento dáždnik so zaujímavým motívom a z priesvitného materiálu môže byť vynikajúcim doplnkom k vášmu outfitu. Nielenže ho oživí, ale aj vy sa budete pri jeho nosení cítiť veľmi príjemne. Tak ako sa vám pozdáva takáto ochrana pred dažďom?

PS: Mne sa páčil aj motív červených mašličiek. Bol rozkošný.



Ochrana pred oblievačkou "zhora"_Katharine-fashion is beautiful_Katarína Jakubčová_Priesvitný dáždnik_Fashion blogger

Ochrana pred oblievačkou "zhora"_Katharine-fashion is beautiful_Katarína Jakubčová_Priesvitný dáždnik_Fashion blogger

Ochrana pred oblievačkou "zhora"_Katharine-fashion is beautiful_Katarína Jakubčová_Priesvitný dáždnik_Fashion blogger

Fashion is beautiful

Menovky: