POLYVORE


POLYVORE_Katharine-fashion is beautiful_Hnedý klobúk s kožušinou_Katarína Jakubčová_Fashion blogger



          Pred dvoma rokmi som sa zaregistrovala na Polyvore. Zo začiatku ma akosi nezaujal. Lenže pred pár mesiacmi som sa stala posadnutou a dnes môžem vyhlásiť, že mu nedokážem odolať! Je to úžasný nástroj na plnenie si vlastných snov.

        Stretnete tam neskutočne veľký počet talentovaných osôb, a teda aj mňa. :-) Nájdete tam krásne vecičky, ktoré môžete akokoľvek kombinovať a následne vytvárať úžasne obrázky. Nehovoriac o tom, že tam môžete spoznať nových a hlavne zaujímavých ľudí....

          Túto zimnú sezónu, ktorá sa už dúfam bude čoskoro končiť, som si kúpila hnedý klobúčik s "bambuľkami" na boku. Čo poviete, ste aj vy na klobúčiky alebo máte radšej, keď vám fúka na hlavu? :-)


POLYVORE_Katharine-fashion is beautiful_Hnedý klobúk s kožušinou_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

POLYVORE_Katharine-fashion is beautiful_Hnedý klobúk s kožušinou_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Fashion is beautiful

Menovky: