Dierka ako zrnko maku ...


Dierka ako zrnko maku ..._Katharine-fashion is beautiful_Červené sako_Červené lodičky_Roztrhané džínsy_Katarína Jakubčová_Fashion blogger



        Hovorím si, že toto sa môže stať iba mne! Alebo aj vám? Chodník široko ďaleko bez akýchkoľvek závad a ja, dievča, ktoré si dáva pozor na svoje topánky. A čo čert nechce, dierka ako zrnko maku a práve môj opätok v nej!

          Áno, dobre počujete. Dierka, do ktorej má problém trafiť aj mravček! No nič, opätok zodratý a ja bez úsmevu na tvári (nie však na fotkách :-)). Ale to nie je koniec dňa. Pretože, keď som si dovolila vystúpiť z auta von (už konečne doma), zbadala som, čo som nemala v pláne. Páraničko na topánke! Čaká ma reklamácia a 30 dní bez mojich červených topánočiek. Kúpila som ich pred rokom a mala som ich len tretí krát. Štatistika? Mizerná!

A čo vaša príhoda, či radšej topánkova nehoda? :-)


Dierka ako zrnko maku ..._Katharine-fashion is beautiful_Červené sako_Červené lodičky_Roztrhané džínsy_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Dierka ako zrnko maku ... Katharine-fashion is beautiful

Dierka ako zrnko maku ..._Katharine-fashion is beautiful_Červené sako_Červené lodičky_Roztrhané džínsy_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Dierka ako zrnko maku ..._Katharine-fashion is beautiful_Červené sako_Červené lodičky_Roztrhané džínsy_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Dierka ako zrnko maku ..._Katharine-fashion is beautiful_Červené sako_Červené lodičky_Roztrhané džínsy_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Dierka ako zrnko maku ..._Katharine-fashion is beautiful_Červené sako_Červené lodičky_Roztrhané džínsy_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Dierka ako zrnko maku ..._Katharine-fashion is beautiful_Červené sako_Červené lodičky_Roztrhané džínsy_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Dierka ako zrnko maku ..._Katharine-fashion is beautiful_Červené sako_Červené lodičky_Roztrhané džínsy_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Dierka ako zrnko maku ..._Katharine-fashion is beautiful_Červené sako_Červené lodičky_Roztrhané džínsy_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Dierka ako zrnko maku ..._Katharine-fashion is beautiful_Červené sako_Červené lodičky_Roztrhané džínsy_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Sako: Nowy Targ, Poľsko
Top: Camaieu
Džínsy: Zara
Kabelka: Parfois
Topánky: FootWork
Slnečné okuliare: Prada

Fashion is beautiful

Menovky: , , , , , , ,