Hot chocolate


Hot chocolate Katharine-fashion is beautiful



         Keď si neviem rady so sebou, zájdem si do svojej obľúbenej čokoládovne. Prešla som ich už niekoľko, ale táto je určite "naj"! Takže vám ju odporúčam. Od ich horúcej čokolády som sa stala doslova závislou. Bez tejto sladkej vášne si ani neviem predstaviť aspoň každý druhý týždeň :). Endorfíny vyplavujúca dobrôtka vám rozjasní všetky zmysly.

          Už po jej prvom súste máte chuť vymýšľať nové veci, smejete sa na každého okolo vás, či pretvárate celý svet "na ružovo". Som návštevničkou tejto čokoládovne, lebo sa tam cítim pohodlne ako doma. Milá obsluha, útulné prostredie ladené do fialova, rozvoniavajúca čokoláda a množstvo iných cukroviniek je samozrejmosťou. Preto neleňte doma a utekajte tam so svojimi blízkymi a strávte tak krásny sobotňajší deň. A kde sa tá čokoládovňa nachádza? Asi 50 metrov po ľavej strane smerom nadol od Michalskej brány v Bratislave. A ako sa volá? No predsa Cukráreň na korze (čokoládovňa). Nezabudnite mi dať vedieť ako bolo ;). A výborný tip na horúcu čokoládu? Mojím favoritom je babičkina a keď si k tomu pridáte ešte vanilkovú zmrzlinu. zažívate doslova mňamky :)!
          
        Pôžitok z čokolády sa zmaximalizoval aj vďaka komfortnému oblečeniu pozostávajúceho z jemných pastelových odtieňov. Fotky síce nie sú fotené v čokoládovni, ale toto som tam mala oblečené :).
  

Hot chocolate Katharine-fashion is beautiful

Hot chocolate Katharine-fashion is beautiful

Hot chocolate Katharine-fashion is beautiful

Hot chocolate Katharine-fashion is beautiful
Do ochutnania ... 

Sveter: Orsay
Top: Koton
Džínsy: Zara


Fashion is beautiful

Menovky: ,