Kožené kabelky alla Italia


Kožené kabelky alla Italia Katharine-fashion is beautiful



        Ahojte. Prihováram sa vám zo slnkom zaliatej pláže plnej jemného piesku, farebných slnečníkov a dohneda opálených tiel. A teraz kúsok reality, sedím v kuchyni a postupne sa ochladzujem.

          Hoci som letné dieťa a narodeniny oslavujem v auguste, tieto dni prežívam veľmi ťažko. Leto síce milujem, ale skôr vo vode ako na suchu. Chcelo by to bazén a o kúsok viac ovocnej zmrzliny. No stačiť mi bude musieť aj sprcha pred spaním, čo poviete? :-)

          Nerada sa chválim, ale potešili ma tri nové kabelky, ktoré sú kožené a sú priamo z Ríma. Mám peknú spomienku, ktorá určite nemá taký trvalý charakter, ako tie zážitky, ktoré som nazbierala pri potulkách nespočetnými uličkami tohto večného mesta. A vďaka prechádzkam som natrafila na jeden fantastický obchod plný kožených kabeliek. Keď som do obchodu vstúpila, nevedela som, čo so sebou. Od malej kabelky po veľkú. Celá farebná škála a jedna kabelka krajšia ako druhá. Určite si viete predstaviť ako som sa cítila. :-)

Fashion is beautiful

Menovky: