Mne by šli viac


Mne by šli viac Katharine-fashion is beautiful



          S priateľom sedíme vedľa seba. On má svoj notebook, ja mám tiež ten svoj. Na tom by ešte nebolo nič zvláštne. O zvláštnosť tu vlastne ani nejde, ale skôr o psychiatriu. Dlhšie strávený čas pri zapnutom počítači z vás dokáže urobiť divných ľudí. Priateľ sa chcel dostať na webovú stránku, na ktorej som sa nachádzala.

         Ja, žena činu, zvýraznila som link a myškou som ho chcela (teraz si sadnite) premiestniť na monitor notebooku môjho priateľa. K tomu navyšše som sa ešte pol sekundy čudovala, prečo mi to nejde. Čo z toho vyplýva? Je chvíľa na meditáciu. Nevyhnutne treba zavrieť naše laptopy a zamyslieť sa nad naším počínaním. A aby nám úplne nešiblo, vymyslíme si vždy aj nejaký program. Tento nebol ničím výnimočný, iba ak prítomnosťou môjho priateľa, ktorého nadovšetko milujem (ale to už asi viete). Rozhodli sme sa opäť navštíviť Parndorf.

          No a tam nemáte núdzu o nič, čo sa týka oblečenia a doplnkov. A zvlášť ešte také bilbordy ako vidieť nižšie ma vedia nakupovaním len nabudiť. :-) Veď pozrite! Krásne topánočky, no mne by išli isto viac ako tomu na plagáte. A btw, teraz vo štvrtok je tam "late night shopping", takže ak by tam nejaká z vás šla, tak nech si to poriadne užije a nakúpi čo najviac a za dobrú cenu.

Katharine (Keida)



Mne by šli viac Katharine-fashion is beautiful

Mne by šli viac Katharine-fashion is beautiful

Mne by šli viac Katharine-fashion is beautiful
  

Nabudúce ukážem, ako dopadli nákupy.

Top: Made in Italy
Jeansy: Zara
Sandále: Sempre
Kabela: Parfois
Slnečné okuliare: Prada


Fashion is beautiful

Menovky: ,