Ako kohút naháňa sukňu


Ako kohút naháňa sukňu_Katharine-fashion is beautiful_Kohútia stopa_Business look_Čierne lakované lodičky_Katarína Jakubčová_Fashion blogger



         Jedným z mojich posledných úlovkov je aj sukňa s čiernobielym kontrastom, pričom túto nestarnúcu čiernobielu klasiku dopĺňa žiarivá červená farba. Sukňa ma zaujala nielen príjemným materiálom, ale tiež svojím výrazným vzorom. Kohútia stopa sa tak po dlhej dobe opäť ocitla v mojom šatníku.

          Máte aj vy takýto vzor? Ak áno, tak na ktorom kúsku oblečenia? Alebo obľubujete káro, kvety, kruhy, či niečo iné? V ďalších príspevkoch vám ukážem moju károvanú sukňu, ktorú mi nedávno ušila moja mamka. Ďakujem mami! 


Ako kohút naháňa sukňu_Katharine-fashion is beautiful_Kohútia stopa_Business look_Čierne lakované lodičky_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Ako kohút naháňa sukňu_Katharine-fashion is beautiful_Kohútia stopa_Business look_Čierne lakované lodičky_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Ako kohút naháňa sukňu Katharine-fashion is beautiful

Ako kohút naháňa sukňu_Katharine-fashion is beautiful_Kohútia stopa_Business look_Čierne lakované lodičky_Katarína Jakubčová_Fashion blogger


Kabát: Jana Collection
Blúzka: More & More, Fashion Outlet Parndorf
Sukňa: More & More, Fashion Outlet Parndorf
Kožené topánky: FootWork


Fashion is beautiful

Menovky: , ,