Detská módna evolúcia





          Nedávno som sa zamyslela nad tým, ako nevedomky môžeme ovplyvniť deti ohľadne módy. Ani neviem kedy, ale jedného dňa moje krstňa zahlásilo, že potrebuje kabelku. Nevedelo to ani poriadne chodiť a rozprávať, ale kabelku ako má krstná mama už chcelo! Pamätám si, že keď som prišla na návštevu, nikdy som nehovorila o oblečení, o štýle, o vkuse.

         Ale to dieťa si všímalo niečo, čo som sa práve ja nikdy nesnažila zdôrazňovať. Nezabudnem na to, ako sme šli spoločne von a to malé päťročné dievčatko držalo vo svojej rúčke kabelku. V kabelke malo hráčske karty, ktoré predstavovali papierové peniaze, hračkársky mobil a iné ďalšie veci dôležité pre mladú slečnu. Teraz už má kabeliek hneď niekoľko, každú na inú príležitosť. :-) Čo som si všimla za tých pár rokov ako moje krstniatko rástlo, bol meniaci sa vkus, nielen čo sa týka kabeliek, ale aj obliekania. Od ružových šatôčiek, béžového kabátika s ružovými bodkami a lakovaných topánok až po súčasné mikiny s džínsami, teniskami na nohách s Adidas športovou kabelou cez plece, a to všetko najlepšie v odtieňoch modrej. Už teraz som zvedavá, ako sa bude ďalej vyvíjať jej štýl obliekania.
 









Blúzka: Stradivarius
Sukňa: Tvorba mojej mamky
Kabát: Bershka
Topánky: Stiefelkönig
Kabelka: kúpené v Taliansku
Slnečné okuliare: Prada

Fashion is beautiful 

Menovky: , ,