Trio kníh z veľtrhu


Trio kníh z veľtrhu_Katharine-fashion is beautiful_Károvaná sukňa_Modré pančuchy_Hnedý kabát_Katarína Jakubčová_Fashion blogger



          Včera, na poslednú chvíľu, sme s priateľom zašli na knižný veľtrh do Incheby. Boli sme ako odtrhnutí z reťaze. Toľko kníh pohromade sa každý deň len tak nevidí a my sme sa nevedeli nabažiť. Mali sme v sebe toľko knižného adrenalínu, že nám našťastie náš finančný rozpočet bránil vykúpiť všetko, čo sa tam v danom momente nachádzalo.

        Boli sme ako dve skackajúce deti, ktorým rodičia kúpili čokoládovo-citrónovú zmrzlinu. A myslím si, že sme neboli jediní. Niektorí ľudia, ktorí z veľtrhu odchádzali, mali v rukách plné tašky kníh. My sme si odniesli tri, ako tie popoluškine oriešky v domnienke, že sa po ich otvorení udejú zázraky. Už teraz sa tešíme na čitateľský zážitok, ktoré nám dozaista kúpené knihy poskytnú.

        A aj tento deň sa nezaobišiel bez fotenia. Na sebe som mala zvonovú sukňu, ktorú mi prednedávnom ušila moja milovaná muti. Rovnakú má aj ona, ale dlhšiu, takú po členky. Môžem skonštatovať, že čím dlhšia, tým lepšia. :-) K sukni som si zvolila top koňakovej farby a na vrch som si obliekla kabát v podobnom odtieni, na ktorom sú podľa mňa, zaujímavé čierno zlaté gombíky. Obuté som mala nové kotničky, ktoré farebne ladili s celým outfitom. Mala som z nich obrovskú radosť až do osudného nešťastia. Takmer dvojmetrový chlap sa sústredil na niečo iné, než na cestu a skočil mi na topánku, čo nechalo na nej následky v podobe škrabancov. Krst mala topánka "úspešne" za sebou, čo sa ale negatívne odzrkadlilo na mojej nálade. Ale hlavu netreba vešať, veď je to len vec, aj keď juj ... :-(


Trio kníh z veľtrhu_Katharine-fashion is beautiful_Károvaná sukňa_Modré pančuchy_Hnedý kabát_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Trio kníh z veľtrhu_Katharine-fashion is beautiful_Károvaná sukňa_Modré pančuchy_Hnedý kabát_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Trio kníh z veľtrhu_Katharine-fashion is beautiful_Károvaná sukňa_Modré pančuchy_Hnedý kabát_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Trio kníh z veľtrhu Katharine-fashion is beautiful

Trio kníh z veľtrhu_Katharine-fashion is beautiful_Károvaná sukňa_Modré pančuchy_Hnedý kabát_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Trio kníh z veľtrhu_Katharine-fashion is beautiful_Károvaná sukňa_Modré pančuchy_Hnedý kabát_Katarína Jakubčová_Fashion blogger


Top:  More & More, Fashion Outlet Parndorf
Kabát: Hallhuber
Sukňa: Tvorba mojej mamky
Kabelka: Parfois
Topánky: Laura Bubi

Fashion is beautiful

Menovky: , , , ,