Pri krásnom modrom Dunaji





         V ich spoločnosti som sa cítila výborne. Jednoduchý zelený kabát s rafinovane prevedenou spodnou časťou, príjemné červené čižmičky a prítulná kabelka hnedej farby spôsobili usmievavý výraz na mojej tvári. Na kabátiku ma nadchlo dvojradové zapínanie a obrovské gombíky, ktoré ho zdobili a robili najzaujímavejším kúskom celého outfitu.

         Základ tvorili klasicky džínsy rúrkovitého strihu. Ako vidieť na obrázkoch, podľahla som kúzlu decembrových farieb, zelenej, hnedej a červenej. Chvíľku som váhala, či si ma niekto nepomýli s vianočným stromčekom. Nestalo sa tak, našťastie. Asi mi chýbala vianočná výzdoba, či blikajúce svetielka. :-) Krk si vychutnával teplo hnedého štrikovaného šálu a neprepustil ani slabý náznak studeného vzduchu od rieky. Čo sa týka farby, rukavice ťahali s topánkami za jeden povraz. :-) Stačilo asi tak desať minút prechádzky pri Dunaji, aby sme pocítili, že je najvyšší čas zohriať sa pri teplom čaji na vianočných trhoch v Starom meste v centre Bratislavy. Samozrejme aj tam som myslela na vás, a preto pripájam fotky aj odtiaľ. Škoda, že sa nedá taktiež na blog preniesť aj vôňa škorice, horúceho jabĺčka, vianočných punčov a pečených gaštanov. 



   









Kabát: Miss Sixty
Jeansy: Reserved
Šál: Baťa
Kožené rukavice: Nowy Targ, Poľsko
Topánky: CCC
Kabelka: Parfois

Menovky: ,