Veľa lásky v Novom roku


Veľa lásky v Novom roku_Katharine-fashion is beautiful_Sivé džínsy_Ružový rolák_Ružové kožené rukavice_Katarína Jakubčová_Fashion blogger



          Po decembrovej dávke rozprávkového deja vu a po návrate do reality sa Vám opäť hlásim moji milí čitatelia. Je mi veľkým potešením, že som tento rok spoznala množstvo skvelých ľudí, že som napredovala v tomto blogu, a že viem, aké sú moje ciele v roku 2014.

      Je naozaj dôležité mať cieľ, ktorý dáva zmysel, lebo inak by to bolo zbytočné míňanie drahocenného času. Ten zmysel sa dá nájsť, iba ak je na svete viac lásky, ktorej nikdy nie je dosť. Preto Vám všetkým prajem zo srdca viac lásky v novom roku, nech je vám neustále dávaná a nech ju rovnako nezabudnete dávať iným.

Vaša Katharine


Veľa lásky v Novom roku_Katharine-fashion is beautiful_Sivé džínsy_Ružový rolák_Ružové kožené rukavice_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Veľa lásky v Novom roku_Katharine-fashion is beautiful_Sivé džínsy_Ružový rolák_Ružové kožené rukavice_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Veľa lásky v Novom roku_Katharine-fashion is beautiful_Sivé džínsy_Ružový rolák_Ružové kožené rukavice_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Veľa lásky v Novom roku_Katharine-fashion is beautiful_Sivé džínsy_Ružový rolák_Ružové kožené rukavice_Katarína Jakubčová_Fashion blogger


Veľa lásky v Novom roku_Katharine-fashion is beautiful_Sivé džínsy_Ružový rolák_Ružové kožené rukavice_Katarína Jakubčová_Fashion blogger


Rolák: Hallhuber
Kabát: Miss Sixty
Nohavice: Mango
Topánky: Secret
Rukavice: Nowy Targ Poľsko
Šál: Springfield

Fashion is beautiful

Menovky: , ,