Take it easy!


Take it easy! Katharine-fashion is beautiful



          Trapas!? Pre niekoho to môže byť trápna situácia, no pre mňa to je vždy riadne pobavenie. Milujem humorné chvíle, ktoré zažívam. Takéto by som privítala každý deň. Rada sa smejem a uvedomujem si, že bolesti brucha od totálneho rehotu sú znakom naozaj fantastickej nálady. 

          Tak napríklad máte krátku sukňu, obtiahnutý top a sexy pohľad, ktorým magnetizujete toho krásavca idúceho oproti vám. Vykračujete si ako modelka po predvádzacom móle. Veď to poznáte. Špúlite pery, vrtíte bokmi a tvárite sa, že vám celý svet leží pri nohách. Áno, zbadal vás a opätuje vám pohľad, ktorý ste tak túžobne očakávali. Vidíte už z diaľky ako sa na vás usmieva. Puberta s vami bije jedna radosť. Myslíte si, že máte šancu, vlastne ste si sebou istá. Čoskoro prejdete okolo seba, obrátite sa za ním a aha, on sa obrátil za vami tiež! Ste celá v rozpakoch a už snívate, aké by bolo mať toho fešáka po svojom boku. Hlavu máte naklonenú mierne na stranu, zasnený výraz v očiach, duchom ste neprítomná. Určite ste sa mu páčili. Prídete k výťahu a len tak sa pozriete na svoju sukňu, ktorá žiaľ, už nie je len krátkou, ale skôr „nariaseným opaskom“! Tu je kameň úrazu a vy hneď vytriezviete. :-) Vaša neposlušná sukňa sa pri chodení jednoducho zdvihla hore. No a ak k tomu pripočítame faktor kráčajúceho krásavca oproti, trapas je na svete. :-) Našťastie stalo sa mi to len raz a to už bolo naozaj v teen rokoch.

         Alebo sedíte v reštaurácii a obedujete svoje obľúbené pasta pomodoro. Rozmýšľate nad všetkým možným, keď tu zrazu pocítite jeho pohľad. Pozriete sa naňho a on sa na vás usmeje. V tom momente vypnete hruď, prehodíte vlasmi, napravíte si náušničku a obdaríte ho svojím úsmevom. Pokračujete v jedení a teší vás jeho záujem. Tam to však všetko končí. On odíde, vy dojete, vstanete od stola a pokračujete v svojej ceste. Ako tak kráčate, všetci sa na vás usmievajú, dokonca aj ženy. Síce vám to lichotí, ale súčasne vám to začína byť aj podozrivé. Vytiahnete zrkadielko, ktoré vám prezradí, že vám pomodoro „steká po tvári“ (konkrétne, bola to brada). :-)

          A nech to nie je len o mne, tak spomeniem aj môjho priateľa, ktorý sa raz pomýlil a priamo v predajni si išiel skúšať bermudy (trošku sme sa zarozprávali). Našťastie nohavice mal na kolenách, keď som ho zastavila. Fakt si asi myslel, že je už v skúšobnej kabínke. Všetci sme sa pobavili, čo sme tam stáli a dokonca aj on sám, keďže ja za každú srandu.

Čo vy a vaše milé príhody, či skôr riadne trapasy?

          Dnešné obrázky boli urobené ešte pred Vianocami. Dodatočne ich pridávam. Som na nich vo svojom najobľúbenejšom kabáte, ktorý ma dokáže poriadne zohriať! Sukňu mám, hádajte od koho? Silonky ma chytili svojou oranžovo ružovou čiarkou (našťastie som si ju nemusela dokresliť ako sa to robilo kedysi). Čižmy sú tiež moje naj. Áno, sú to tie „babičkovské“, ktoré niektoré „konzervy“ prísne odmietajú, ale čo narobím, keď sú také super! :-) Sú teplé, veľmi pohodlné a rovnako som na ne nahovorila aj moju mamku (tá je už na nich závislá). Dokážem v nich chodiť, skákať, behať, tancovať a aj spať.



Take it easy! Katharine-fashion is beautiful

Take it easy! Katharine-fashion is beautiful

Take it easy! Katharine-fashion is beautiful

Take it easy! Katharine-fashion is beautiful

Take it easy! Katharine-fashion is beautiful

Take it easy! Katharine-fashion is beautiful

Take it easy! Katharine-fashion is beautiful

Take it easy! Katharine-fashion is beautiful
www.cosmeticsandskin.com
Top: ???
Sukňa: Tvorba mojej mamky
Kabát: Reserved
Čižmy: Young spirit, Reno
Kabelka: www.vasetopanky.sk


Fashion is beautiful

Menovky: , ,