BUSINESS LOOK IN MY LIFE


Business look in my life_Katharine-fashion is beautiful_Fialová sukňa_Fialové pančuchy_Business look_Katarína Jakubčová_Fashion blogger



          Z každej strany počujeme „Seriózne, no nie nudne“ a taktiež „Buďte hlavne štýlové“. To platí najmä v biznis štýle, o ktorom sa už toľko toho popísalo a je zbytočné opakovať sa alebo znova o tomto office looku písať inými slovami. Pokiaľ však ide o mňa, ja mám k biznis štýlu veľmi pozitívny vzťah.

        Predovšetkým moja predchádzajúca pracovná pozícia vyžadovala reprezentatívne vystupovanie, a preto sa musel rovnako aj môj šatník niesť v danom duchu. Dobre viete, že milujem farby, a preto som tiež tak trochu prispôsobovala tento štýl svojej povahe. Patrím k tým, ktorí radi narúšajú kancelársky stereotyp a pokúšajú sa vniesť nejaké zaujímavé prvky do oblečenia, ktoré však zároveň akceptujú vážnosť tohto štýlu. Vždy sa snažím o to, aby som na pracovných stretnutiach nepôsobila fádne. Nehovorím, že vyzývavo až výstredne, pretože nesmiem zabúdať na svoju dôveryhodnosť a profesionalitu, ktorú musím u klientov vzbudzovať a udržiavať.

          Okrem tradičnej čiernej a sivej používam aj iné farby, ktorých príkladom je môj dnešný outfit v znamení príjemnej fialovo - koňakovej kombinácie. Je doplnený osobitými detailami, ktorými sú ako mašľa na blúzke, tak aj mašličky na členkových topánkach. Fialovú v biznis štýle považujem za vhodnú a vítanú alternatívu klasickej čiernej, sivej alebo modrej farby. Myslím si, že pôsobí decentne a zároveň veľmi žensky, preto som zvolila v tejto farbe ceruzkovú sukňu s efektným zadným strihom.

Tak ako sa vám páči tento elegantný look a čo uprednostňujete práve vy v spomínanom biznis styku?



Business look in my life_Katharine-fashion is beautiful_Fialová sukňa_Fialové pančuchy_Business look_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Business look in my life_Katharine-fashion is beautiful_Fialová sukňa_Fialové pančuchy_Business look_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Business look in my life_Katharine-fashion is beautiful_Fialová sukňa_Fialové pančuchy_Business look_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Business look in my life_Katharine-fashion is beautiful_Fialová sukňa_Fialové pančuchy_Business look_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Business look in my life_Katharine-fashion is beautiful_Fialová sukňa_Fialové pančuchy_Business look_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Business look in my life_Katharine-fashion is beautiful_Fialová sukňa_Fialové pančuchy_Business look_Katarína Jakubčová_Fashion blogger


Top: More & More, Fashion Outlet Parndorf
Sukňa: Tvorba mojej mamky
Kabát: Hallhuber
Kabelka: Baťa
Topánky: VašeTopánky
Slnečné okuliare: Prada

Fashion is beautiful

Menovky: , , , ,