Grey winter needs colours


Grey winter needs colours Katharine-fashion is beautiful



          Čo som hovorila? Bude mať na sebe farebné silonky. Zaznelo z úst mojej kamarátky, ktorej slová smerovali jej priateľovi. Toho som predtým nepoznala a mali sme byť v daný deň predstavení. Je zvláštne ako vás poniektorí vnímajú. Ja som si vôbec neuvedomovala, že si niekto na mne všíma niečo také, ako sú napríklad silonky. Vždy som ich brala ako súčasť, ktorá patrí neodbytne k sukni, k šatám, či k šortkám.

         Aby bolo jasné, stále hovorím (píšem) o tých farebných, ktoré sú teplejšie a hodia sa najmä do zimného chladného počasia. Nikdy som sa nepozastavila nad skutočnosťou, že v mojom okolí nevidím žiadnu živú dušu, ktorá by bola týmto farebným kúskom oddaná tak ako ja. Brala som to ako hotovú vec, že silonky v rôznych farbách zdobia každú z nás. Ale nebolo tomu tak a som v tom viac menej sama. Alebo sa mýlim a patríte v zimných mesiacoch rovnako ako ja k vlastníčkam farebných siloniek? 

A aké sú tie naj silonkové výhody na toto obdobie?
  1. Zohrejú vaše nohy v primeranej miere, keď je vonku zima,
  2. Oživia váš celý outfit,
  3. Rozžiaria náladu nielen vám, ale a aj ostatným.
Tak čo, už si na ne trúfate? :-)

Vaša Katharine


Grey winter needs colours Katharine-fashion is beautiful

 Grey winter needs colours Katharine-fashion is beautiful

Grey winter needs colours Katharine-fashion is beautiful

Grey winter needs colours Katharine-fashion is beautiful

Grey winter needs colours Katharine-fashion is beautiful

Grey winter needs colours Katharine-fashion is beautiful

Grey winter needs colours Katharine-fashion is beautiful

Grey winter needs colours Katharine-fashion is beautiful

Čiapka a šál: Hallhuber
Kabát: Hallhuber
Kabelka: Rím, Taliansko
Top: More & More, Fashion Outlet Parndorf
Sukňa: Tvorba mojej mamky
Čižmy: Högl
Rukavice: Nowy Targ, Poľsko


Fashion is beautiful

Menovky: ,