JACQUARD - The Grace within easy reach


JACQUARD - The Grace within easy reach_Katharine-fashion is beautiful_Žakárová sukňa_Zelené kožené rukavice_Olivové pančuchy_Katarína Jakubčová_Fashion blogger



          Keď som ju prvýkrát uvidela, onemela som od toľkého úžasu. Pre mňa to bolo dovtedy čosi nevídané. Od tohto okamihu som ju musela mať. Žakár, látka, ktorá sa hodí na noblesné spoločenské večery. To však tvrdia iní! Ja si naopak osobne myslím, že je vhodná aj na bežné nosenie do mesta, či do práce. Verte mi, mám to už na vlastnej koži odskúšané. A prečo vlastne žakár? Jednoducho je iný! A čím? Práve svojim atypickým povrchom s pôsobivými štruktúrami. 

        K dostaniu sú rôzne vzory. Dokonca novšie môžete teraz nájsť na Mickiewiczovej ulici v Bratislave v metrovom textile Anjel. Zaujímavá je tam napríklad čierno-modrá kombinácia, ktorá sa má rada s bielou košeľou, zlatými lodičkami a nejakým masívnym náhrdelníkom, ten je teraz mimochodom IN. Čo sa týka tejto látky, mám už ušité tri sukňové kostýmy, ktoré nosím buď ako celok, teda spoločne sukňu so sakom alebo samostatne. Šik vyzerá kombinácia žakárového saka s úzkymi džínsami. Alebo si viem predstaviť aj odvážnejšiu kombináciu, a to sukňu so zaujímavou priliehavou mikinou s potlačou (napr. čipkovaného vzoru), ktorá je medzi nami mladými veľmi obľúbená. Na dnešných obrázkoch máte možnosť, okrem mňa :-), vidieť aj žakárovú sukňu doplnenú o pulóver. Snažila som sa vám predstaviť hlavne to, že hoci je táto látka radená medzi honosné, môže byť naklonená aj klasickému noseniu cez deň.  

JACQUARD - The Grace within easy reach_Katharine-fashion is beautiful_Žakárová sukňa_Zelené kožené rukavice_Olivové pančuchy_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

JACQUARD - The Grace within easy reach_Katharine-fashion is beautiful_Žakárová sukňa_Zelené kožené rukavice_Olivové pančuchy_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

JACQUARD - The Grace within easy reach_Katharine-fashion is beautiful_Žakárová sukňa_Zelené kožené rukavice_Olivové pančuchy_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

JACQUARD - The Grace within easy reach_Katharine-fashion is beautiful_Žakárová sukňa_Zelené kožené rukavice_Olivové pančuchy_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Kabát: ???
Top: United Colors of Benetton
Sukňa: Tvorba mojej mamky
Topánky: FootWork
Rukavice: Nowy Targ, Poľsko
Kabelka: Parfois
Opasok: More & More, Fashion Outlet Parndorf

Fashion is beautiful

Menovky: , , ,