Magic Beret


Magic Beret_Katharine-fashion is beautiful_Oranžová baretka_Oranžové pančuchy_Katarína Jakubčová_Fashion blogger



        Premýšľam nad tým, prečo som sa k nej nemala skôr! Asi ako trinásťročná som síce jednu nosila, ale myslím si, že som v nej vyzerala ako nejaké čudo. Od tej doby som ju do môjho šatníka viac nepustila. Reč je o baretke.

         V zahraničí ju nosia mladé ženy bez nejakých predsudkov a vyzerajú skvele. Na Slovensku je to inak a ľudia sú v tomto smere dosť uzavretí. Veď spomeňte si, koľko baretiek ste videli u nás v uliciach za posledný týždeň? A teraz povedzte to číslo, ak nepočítate baretky na hlavách babičiek. :-) Mne vyšlo číslo tri. To, či je nízke alebo postačujúce, závisí od subjektívneho pohľadu každej z nás. Ja vám však poviem, prečo by sa to číslo malo zvýšiť. 

Výhody baretky sú:


       Ak ste aj naďalej náhodou na vážkach, tak si ju jednoducho vyskúšajte, dajte jej šancu a možno zažiarite ešte viac ako doteraz. Priznám sa, že tiež som sa o baretky ešte donedávna nezaujímala po mojej prvej skúsenosti. Naše stretnutie bolo tentokrát náhodné v obchode s oblečením, kde som ju zbadala vystavenú na poličke. Povedala som si, že ju len tak skúsim a uvidím, ako budem v nej vyzerať. Očarila ma farbou, príjemným materiálom a tým, že mi výborne sadla. A tak mám teraz dve, jednu tyrkysovú a druhú oranžovú. :-)

Snáď vás inšpirujem obrázkami s mojou oranžovou. 

Tak ako ste na tom vy, máte už nejakú?


Magic Beret_Katharine-fashion is beautiful_Oranžová baretka_Oranžové pančuchy_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Magic Beret_Katharine-fashion is beautiful_Oranžová baretka_Oranžové pančuchy_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Magic Beret_Katharine-fashion is beautiful_Oranžová baretka_Oranžové pančuchy_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Magic Beret_Katharine-fashion is beautiful_Oranžová baretka_Oranžové pančuchy_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Magic Beret_Katharine-fashion is beautiful_Oranžová baretka_Oranžové pančuchy_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Magic Beret_Katharine-fashion is beautiful_Oranžová baretka_Oranžové pančuchy_Katarína Jakubčová_Fashion blogger


Baretka: ???
Blúzka: Tvorba mojej mamky
Sukňa: Tvorba mojej mamky
Kabát: Zara
Kabelka: Parfois
Topánky: Vasetopanky



Fashion is beautiful

Menovky: , , ,