On the wedding day like a princess


On the wedding day like a princess Katharine-fashion is beautiful
Rita Ora




          Nie, ešte sa nejdem vydávať. Ale pred vyše mesiacom mi niekto opäť pripomenul, aké svadobné šaty by som chcela mať na svojej vlastnej svadbe. Každá z nás má isto nejaké vysnívané, v ktorých by veľmi rada povedala to čarovné ÁNO. V mojom prípade to platí celkom rovnako a v tomto smere nie som žiadna výnimka.

         Netúžim však po takých, v ktorých sa väčšina slovenských žien vydáva, a ktoré bežne dostať v salónoch. Nechcem typické korzetové šaty bez ramienok, vyšívané perličkami a inými drobnosťami. Rovnako si nepredstavujem svadobný deň v kostýme pozostávajúcom zo saka a sukne, či nohavíc. Nehľadám ani šaty gréckeho štýlu (aj keď sa mi veľmi páčia). Nesmú to byť ani šaty krátkej dĺžky, ani žiadne z tých moderných.

        Svadbu vnímam ako niečo, čo sa uskutoční iba raz za život. Je to udalosť, kde my ženy môžeme vystupovať (pokiaľ nechodíme napríklad na plesy) ako princezny. A také by mali byť aj moje šaty – veľká sukňa a dlhý závoj. V tomto som veľmi tradičná. Vrch šiat by mal byť celý čipkovaný a s dlhými rukávmi! Spodná časť, teda sukňa, by mala byť práveže z matnejšieho materiálu, prípadne tiež doplnená čipkou, bohato nariasená a dlhá s pôsobivým vysokým pásom, ktorý zoštíhli driek a nohy predĺži. Keď som mamke hovorila o predstave svojich šiat na svadbu, nevedela si ich vybaviť. No potom som jedného dňa otvorila časopis a presne takéto šaty som zbadala u britskej speváčky, skladateľky a herečky menom Rita Ora. Doteraz mám tento obrázok uložený. :-) A ako som už spomínala v úvode, môj vysnívaný typ šiat som zbadala opäť, ale tentokrát vo forme tyrkysovej plesovej róby od známeho slovenského módneho návrhára Lukáša Kimličku. Jaj Lukáš, tak by som ich chcela. :-) Na svadbu je potrebná už len ich snehovo biela verzia. :-) Pozrite si teraz moje inšpirácie a som veľmi zvedavá na vaše postrehy a názory milí moji čitatelia. Prezraďte mi, aká je vaša predstava vysnívaných svadobných šiat?


On the wedding day like a princess Katharine-fashion is beautiful
Lukáš Kimlička

On the wedding day like a princess Katharine-fashion is beautiful
www.marthastewartweddings.com

On the wedding day like a princess Katharine-fashion is beautiful
www.aliexpress.com

On the wedding day like a princess Katharine-fashion is beautiful
www.weddinginspirasi.com

On the wedding day like a princess Katharine-fashion is beautiful
www.latestfashiongown.com

On the wedding day like a princess Katharine-fashion is beautiful
Rosa Clara 2014 

On the wedding day like a princess Katharine-fashion is beautiful
Rosa Clara  2014 

On the wedding day like a princess Katharine-fashion is beautiful
Rosa Clara 2014

On the wedding day like a princess Katharine-fashion is beautiful
www.queenparty.co.uk

Fashion is beautiful

Menovky: