Sunday´s short greeting


Sunday´s short greeting Katharine-fashion is beautiful



          Dnes ste si určite všimli, že je nedeľa. :-) Poniektorí z vás mohli prespať celý deň, iní sa zase mohli venovať pozeraniu TV, športovaniu, prípadne sa nudili. Dúfam, že tá posledná možnosť vás nezastihla. Alebo ste blogovali tak, ako ja teraz?

          Raz mám víkend rušný, raz pokojný, to všetci určite poznáte. Moja dnešná nedeľa bola o varení, rozmýšľaní o hocičom a o prechádzke plnej šteklivých slnečných lúčov a mne na škodu, neposlušného vetra. A čo môj outfit v tomto voľnom dni? Niesla som sa v sivo - červenom outfite, ktorého "raritou" bola -násť ročná pletená vesta, ktorá stále vyzerá ako nová. Kde sú tie časy, keď sa šilo poriadne a najmä kvalitne! 

Aký ste mali víkend vy?

Vaša Katharine
       

Sunday´s short greeting Katharine-fashion is beautiful

Sunday´s short greeting Katharine-fashion is beautiful

Sunday´s short greeting Katharine-fashion is beautiful

Sunday´s short greeting Katharine-fashion is beautiful

Sunday´s short greeting Katharine-fashion is beautiful

Sunday´s short greeting Katharine-fashion is beautiful

Sunday´s short greeting Katharine-fashion is beautiful


          
Kabát: More & More, Fashion Outlet Parndorf
Vesta: ???
Blúzka: More & More, Outlet Villaggio, Parndorf
Sukňa: Tvorba mojej mamky
Topánky: Högl
Kabelka: Parfois


Fashion is beautiful

Menovky: , , , ,