ALL in ONE


ALL in ONE Katharine-fashion is beautiful



       Moja mamka je vám teda riadna "šhopoholička". Pravidelne každý štvrťrok chodí ku mne do Bratislavy na nákupy. Ja tomu hovorím záťah do odpadnutia. Ona sa už týždeň dopredu stresuje z cesty, ktorá ju čaká a ja zatiaľ plánujem naše spoločné nákupy. Pripravujem zoznam, čo jej chýba v skriniach a taktizujem, ako všetko časovo stihnúť.

        Pobyt u mňa spravidla trvá štyri dni a ja mamke vždy opakujem (už je to trápne), že jeden deň nám musí predsa ostať aj na oddych. A čo myslíte, vychádza nám to? :-) Ani nie! Keď mamka odíde, som z nákupov úplne vyšťavená, mám ich vyše hlavy a sníva sa mi dokonca ako sa prehrabávam v tom množstve oblečenia. Je to maratón, ktorý keď začnem behať, mám pocit, že nemá konca kraja. Ale podstatné je to zadosťučinenie, ktoré ma napĺňa, pretože vidím neskutočnú radosť mojej mamky, žiariacej ako slniečko na pravé poludnie. 

         Kedysi to bolo len o jazde v električkách, o prestupovaní do autobusov a o dlhom čakaní na autobusových zastávkach. Nákupný ošiaľ sa začal jedným nákupným centrom, a keďže mamka nedostala hneď v prvý deň to, čo hľadala, druhý deň sme museli opakovať inde a ďalší deň zase na inom mieste, Aupark, Polus, Avion a vyvrcholením bolo, keď otvorili Euroveu a Central. Všetko toto trvalo príliš dlho. Večer sme odpadávali do kolien, ale na druhej strane sme však vždy obdivovali nakúpené veci, neskutočne sme sa tešili a po príchode domov robili módnu prehliadku. Keď sme kupovali auto, mysleli sme si, že si tým kopu času ušetríme a budeme menej unavené, no neskôr sme pochopili význam slova naivita. :-) Táto možnosť, ako sa nedohnať k nepriaznivému zdravotnému stavu nám nevyšla a my sme hľadali ďalej a ďalej. A hľa, o la lá, našli sme riešenie. Nakupujeme na jednom mieste. Objavili sme totiž jeden obchod, ktorý jej dal všetko, čo inde hľadala tak dlho, ale ten už určite poznáte z mojich príspevkov. :-) Teší ma, že sa už nemusíme naháňať a zájdeme si v pokoji aj na šálku horúcej čokolády. 

           A dnes opäť pokračujeme šatami. Nie tými, čo som si pre vás včera pripravila, ale tými mojimi :-), ktoré máte teraz možnosť na mne obdivovať. :-) Sú veľmi pohodlné, príjemné na telo a ja sa v nich cítim ako kráľovná. :-)


 ALL in ONE Katharine-fashion is beautiful
 
ALL in ONE Katharine-fashion is beautiful

ALL in ONE Katharine-fashion is beautiful

ALL in ONE Katharine-fashion is beautiful

ALL in ONE Katharine-fashion is beautiful


Šaty: More & More, Fashion Outlet Parndorf
Bunda: More & More, Fashion Outlet Parndorf
Topánky: Wojas
Kabelka: ???
Slnečné okuliare: Prada

Fashion is beautiful

Menovky: , ,