Do not let wait the shorts to the summer


Do not let wait the shorts to the summer Katharine-fashion is beautiful



       Stále si poviem, že dnes to dám kratšie, ale bohužiaľ nikdy sa mi to nepodarí. Chcem byť stručná, jasná a výstižná. Naivne si myslím, že napíšem jeden krátky odsek a svoj nový článok hneď publikujem. Lenže ja sa tu na blogu vždy nejako zarozprávam a zdržím sa dlhšie než bol pôvodný plán. Dokonca aj tento úvod je príliš dlhý. :-)

        Ale teraz to skúsim naozaj aj "šortkovo" vo vetách a budem trošku strohá na slová. Len sa vám ukážem v outfite, v ktorom som sa vybrala prednedávnom  na poobednú prechádzku do parku. V hlavnej úlohe môžete vidieť kvetovanú blúzku s uzlom na konci a šortky, ktoré ako všetci vieme, sú skrátenou verziou nohavíc. A keďže vonku je ešte stále chladnejšie, zahriala ma bunda, ktorej farba ladila s kvietkami na bunde (no nedajte si ju :-)). Tak čo poviete, je to dnes na Oscara? :-D Ozaj, prečo sú šortky vídané častejšie v lete ako v chladných mesiacoch? Veď je to super módny kúsok, ktorý by sme mali mať na sebe minimálne každý druhý deň!

A aby som nezabudla na jednu malú skutočnosť, ktorou je, že už aj mňa môžete nájsť na Facebooku. Takže, ak sa vám môj blog páči, podporte ho zdieľaním a jedným "like" tu. Samozrejme, že si to budem veľmi vážiť, tak ako si vážim aj váš komentár u mňa na blogu.

Majte sa krásne!!!

Vaša Katharine :-)

  
Do not let wait the shorts to the summer Katharine-fashion is beautiful

Do not let wait the shorts to the summer Katharine-fashion is beautiful

Do not let wait the shorts to the summer Katharine-fashion is beautiful

Do not let wait the shorts to the summer Katharine-fashion is beautiful

Do not let wait the shorts to the summer Katharine-fashion is beautiful

Top: More & More, Fashion Outlet Parndorf
Bunda: More & More, Fashion Outlet Parndorf
Šortky: Only
Topánky: Högl

Fashion is beautiful

Menovky: , ,