Just buy or is it more?


Just buy or is it more? Katharine-fashion is beautiful



       Baví ma móda. Milujem to krásne, čo s ňou súvisí, čo ju charakterizuje a predovšetkým má láka tá jej nevšednosť. Je to zmes od nápadu, cez finálny prejav tvorcu, ktorý hľadá inšpirácie kdekoľvek až po tých kupujúcich, čo si daný smer, či štýl osvoja a prezentujú sa ním. Návrhár Roberto Cavalli vidí nápady v prírode, Dirk Bikkembergs je ovplyvnený športom, dynamickosťou, energiou a Karla Lagerfelda inšpiruje všetko.

       Ale ako je to s nami ostatnými, odberateľmi a nositeľmi diel dizajnérov? Ako sa staviame k tomu, čo kupujeme? Na čo myslíme pri nákupoch, a ktorému kúsku dáme prednosť? Je známe a často vídané, že ľudia si dajú napríklad tričká s nápismi a pritom ani nevedia, čo znamenajú. Tričko je biele, ale za to pozostávajúce z rôznofarebných písmen, prípadne je to farebné tričko s písmenami rôznych tvarov. Ten, ktorý tento top nosí dal asi na celkový dojem, neriešil to ďalej. Vníma to tak, že sa mu to páči a to je pre neho najdôležitejšie. Niekto si však naopak kúpi tričko vyjadrujúce názor, presvedčenie, rebelstvo, nesúhlas, súhlas, radosť, túžbu a podobne. Ďalší staví pri výbere oblečenia hlavne na dizajn a tvar. Predstavte si mikinu s veľkým nápisom Nike, Adidas alebo Puma. Áno, v prípade športového oblečenia je to fajn a dokonca tvorcovia to vedia aj naozaj krásne farebne poňať. Iní si však zase oblečú iba to, čo je celkovo pre nich pekné a zatiaľ to nikde nevideli. Chcú mať "originál" a bodka. Mohla by som tú písať množstvo príkladov, ale prinajmenšom  je zaujímavé zamyslieť sa a vedieť, kým sme my sami, čo uprednostňujeme, či splývame s davom alebo sa chceme niečím odlišovať. 

        Za seba hovorím, že som inšpirovaná všetkým možným od A po Z. Moje oblečenie ma musí jednoducho zaujať a som rada, keď ma potom ľudia pochvália. Ako som už nedávno spomínala, nemám vyhradený štýl. U mňa neexistuje v móde slovíčko "UPREDNOSTŇUJEM" !!!

       Vzhľadom na to, že je teraz nemožné prezentovať sa v outfitoch z mojich predstáv, môžete si to aspoň pozrieť v mojej tvorbe tu

        Na dnešných obrázkoch máte možnosť vidieť môj nový pulóver sýto zelenej farby so symbolom sovy. Outfit som ozvláštnila opäť pančuškami, tentoraz oranžovej farby, ktoré šibalsky vystrkovali z dier džínsov. Tie dodali celkovému looku zase iný farebný rozmer. Ak sa pýtate, čím som sa riadila ja pri výbere pulóvra, tak vedzte, že to bolo opäť iba to, ako na mňa celkovo zapôsobil. Nič viac, nič menej.

Zaujíma ma taktiež váš postoj k danej téme. Ako to vnímate vy?


Just buy or is it more? Katharine-fashion is beautiful

Just buy or is it more? Katharine-fashion is beautiful

Just buy or is it more? Katharine-fashion is beautiful

Just buy or is it more? Katharine-fashion is beautiful

Just buy or is it more? Katharine-fashion is beautiful

Just buy or is it more? Katharine-fashion is beautiful


Pulóver: More & More, Fashion Outlet Parndorf
Kabát: Miss Sixty
Džínsy: Cross
Šál: Baťa
Topánky: CCC
Kabelka: Parfois

Fashion is beautiful

Menovky: , ,