Show me your dear smile :-)


Show me your dear smile :-) Katharine-fashion is beautiful



      Veľmi ma potešílo, ako ma pochválilo asi 10-ročné dievčatko počas prechádzky spišskonovoveským parkom. Až dvakrát sa pri mne zastavilo a obdivovalo moje tyrkysové silonky. :-) Samozrejme som to opätovala späť a pochválila som jej aj ja pekný farebný dievčenský outfit. Radosť zo stretnutia, aj keď len na malý okamih, bola na oboch stranách a splnila svoj účel. Deti sú spontánne a to je na nich tak prirodzene krásne. Vo všeobecnosti, je to veľmi príjemné, keď vám niekto povie také pekné slová. Ľudia sú si hneď bližšie, spája ich to a zrazu majú deň ešte krajší. Prajem si, aby to tak fungovalo stále. 

      Zamýšľam sa nad tým, koľkokrát denne prechádzame okolo ľudí, ktorým sa možno páčime, s ktorými by sme si perfektne rozumeli, chodíme okolo spriaznených duší. Všetci by radi povedali aspoň ahoj, ale nestáva sa tak, neodvážia sa. Prejdú navzájom ďalší a ďalší krok od seba a nádej na nové priateľstvo je odrazu preč. Stačí pritom tak málo! Milý úsmev, príjemné pozdravenie sa alebo aj taká malá nezištná pochvala od okoloidúceho ako v prípade tyrkysových siloniek dokážu robiť divy. Čo myslíte? Ja sa snažím ľuďom neustále robiť dobrú náladu, nadväzovať aj mikrokontakty, či už tým spomínaným pozdravením, úsmevom alebo príjemnou pochvalou. Často z toho vznikajú milé situácie a hneď sa cítim ešte lepšie ako predtým. Milujem to! Výsledkom je minimálne krásny úsmev, ktorý dávate a ktorý zároveň prijímate. :-)

Pekný deň moji milí followeri!

Vaša Katherine


Show me your dear smile :-) Katharine-fashion is beautiful

Show me your dear smile :-) Katharine-fashion is beautiful

Show me your dear smile :-) Katharine-fashion is beautiful

Show me your dear smile :-) Katharine-fashion is beautiful

Show me your dear smile :-) Katharine-fashion is beautiful

Show me your dear smile :-) Katharine-fashion is beautiful

Kabát: Jana Collection
Top: More & More, Fashion Outlet Parndorf
Sukňa: Tvorba mojej mamky
Kabelka: Parfois
Topánky: Mixer
Slnečné okuliare: Prada

Fashion is beautiful

Menovky: , , ,