Cute surprising questions


Cute surprising questions Katharine-fashion is beautiful



          Takéto otázky ma vždy veľmi milo prekvapia, ale aj tak trochu zarazia (myslím v tom dobrom slova zmysle). Viem, že nie som jediná a rovnako už aj k vám takéto podobné otázky smerovali. O čo ide?

       Veľa mužov sa veľmi o módu nezaujíma a ani sa veľmi o to nestará, čo má práve na sebe. Nemilujú tak nákupy ako my ženy a nakupovanie považujú za menšie zlo. Do obchodov vkročia, len ak im už napríklad ich džínsy práve doslúžili. Nepotrebujú desať párov topánok presne ako my ženy. Určite sa to stalo aj vám, že sa vás práve váš manžel, priateľ, či ocko opýtal "Toto je nové?".  A vy ste mu na to samozrejme odpovedali, "Nie, kúpila som si to už dávnejšie", aj keď to úplne nie je pravda. Teda vôbec! :-) Je zvláštne, že celý čas sa s vami nerozprávajú o vašom šatníku, ani o tom, čo vám treba nové kúpiť, ani vás nepochvália ako výborne vyzeráte v tých šatách a zrazu padne jedna z vyššie uvedených otázok! Pýtam sa, ako je to možné? Žeby tí chlapi, boli predsa vnímaví viac ako si myslíme? :-) V prípade môjho ocka, máme s mamkou pocit, že má o našom oblečení väčší prehľad ako my dve dokopy. A aj keď mu povieme, že to už máme dlhšie, je otázne, či nám to aj uverí. :-)  

A prečo im vlastne nehovoríme pravdu? No preto, lebo potom počúvame dookola to isté:
  1. Už máš desať kabeliek, tak na čo ti bola ešte jedenásta?
  2. Zase si si niečo kúpila, veď už to nemáš kam dávať!
  3. A k čomu to budeš nosiť?
          Našťastie u nás je to len také zlaté podpichovanie sa a jeden druhému naopak doprajeme a tešíme sa navzájom. Mimochodom, odpovede na tie tri tradičné vety máme asi všetky ženy podobné, že? Ale aj tak, u prvej "výčitky" odpovedám "Ale v tejto farbe kabelku ešte nemám" alebo "Tá druhá kabelka mi už končí a musím ju nahradiť". Na druhú "výčitku" som pripravená vetou "Vieš, robila som revíziu šatníka a veľa vecí je už obnosených a nemoderných". No a tú tretiu "výčitku" mám najradšej, pretože ma neustále dokáže pobaviť a reagujem na ňu iba milým úsmevom, ktorý vždy zaberie. :-)


Cute surprising questions Katharine-fashion is beautiful

Cute surprising questions Katharine-fashion is beautiful

Cute surprising questions Katharine-fashion is beautiful

Cute surprising questions Katharine-fashion is beautiful

Cute surprising questions Katharine-fashion is beautiful


Košeľa: More & More, Fashion Outlet Parndorf
Bunda: More & More, Fashion Outlet Parndorf
Sukňa: Tvorba mojej mamky
Kabelka: Parfois
Topánky: FootWork
Slnečné okuliare: Prada


Fashion is beautiful

Menovky: , , , ,