If wardrobe could talk


If wardrobe could talk Katharine-fashion is beautiful



         Každé šaty majú svoj príbeh. Dokonca si dovolím tvrdiť, že okrem šiat zároveň zažívajú nespočetné príbehy spolu so mnou aj moje skrine. Keby skriňa vedela rozprávať, tak sa každému vyrozpráva z toho môjho neustáleho "Nemám, čo na seba; Čo si dnes oblečiem; a pod.", ale spomenula by aj to, ako v nemom úžase, strapatá a nehybne do nej celé minúty pozerám a hĺbavo premýšľam. :-)

       Vedela by vám povedať aj o mojej radosti, keď si odkladám moje pekné, nové topánky do poličky, alebo keď si hľadám miesto pre moje ďalšie nové tričko. Pošepkala by vám aj o reorganizácii šatníka, ktorú robím pri každej novej sezóne a ujasňujem si, čo mi ešte treba dokúpiť, čo podarovať a čo vyhodiť do koša.

         Určite aj vy občas natrafíte pri prehrabávaní sa v skrini na kúsky, ktoré sú už len archívne a vy si ich nechávate na pamiatku. Za ten čas, odkedy ich máte až po ich odloženie na odpočinok, ste si k ním vytvorili citové puto. Je to odev, ktorý možno pre vás veľa znamená a vy ste s ním veľa krásneho, či menej pekného prežili. Práve v týchto šatách vás pozval  do tanca chlapec, po ktorom ste vždy tajne pokukovali, v tejto blúzke ste spravili každú jednu skúšku alebo v týchto lodičkách ste sa vždy rozhodli vykročiť tou správnou nohou. Pri pohľade na staršie a nové šatstvo si vybavím akúkoľvek spomienku, akúkoľvek príležitosť, kedy som odev použila alebo sa rozpamätám ako som prešla stovku obchodov, aby som túto vec dostala. Aj teraz! Chytím do rúk nové biele džínsy a poviem si, aká som rada, že som ich dostala práve vtedy, keď som to najmenej čakala a najmä za výbornú cenu! Ich príbeh je ešte veľmi krátky, ale verím, že si s nimi veľa užijem! :-)


If wardrobe could talk Katharine-fashion is beautiful

If wardrobe could talk Katharine-fashion is beautiful

If wardrobe could talk Katharine-fashion is beautiful

If wardrobe could talk Katharine-fashion is beautiful

If wardrobe could talk Katharine-fashion is beautiful

If wardrobe could talk Katharine-fashion is beautiful

If wardrobe could talk Katharine-fashion is beautiful


Blúzka: Koton
Džínsy: Mango
Topánky: www.vasetopanky.sk
Kabelka: Parfois

Fashion is beautiful

Menovky: , , ,