Sometimes it´s easy


Sometimes it´s easy Katharine-fashion is beautiful



          Niekedy mi to trvá dlhšie a inokedy to mám hneď poriešené. Asi to závisí od toho, ako sa vyspím, aká je biopredpoveď alebo neviem, čo ešte. :-) Hovorím o obliekaní sa. Teraz vidím vaše chápavé tváre, ktoré prikyvujú a ich výraz jednoznačne prezrádza pochopenie mojich viet. :-) Dnes to bolo našťastie na jedničku a nezdržovala som sa svojim nechápavým pohľadom na moju otvorenú skriňu. Ráno som vstala a zrazu som mala úplne jasno, čo na seba.

          Išla som na nákupy a mala som náladu na absolútne pohodlie, čo mi tento outfit aj ponúkol. A keď už sme pri mojom oblečení, milujem takéto otvorené svetre. Sú totiž veľmi pohodlné, praktické a nepôsobia príliš všedne. Sú zaujímavým doplnkom, ktorý dodá vášmu looku aspoň trošku elegancie pri ležérnom outfite a hlavne sa nemusíte trápiť s množstvom malých gombíkov, ktoré našťastie nemá. Avšak v prípade tohto svetríka a rovnako aj pri iných oblečeniach nemám rada, keď výrobca pripne štítok, či informatívny papierik v bielej farbe. Oblečenie je pomerne priesvitné a keď vám z boku trčí desať centimetrová biela brožúrka, vie to nepríjemne otráviť dojem z krásneho oblečenia. Nemôžete to len tak odstrihnúť, lebo pri praní ste "nahraná", prípadne sa môže stať, že ste to ani prať nemali, lebo je to určené len do čistiarne. Niektorí výrobcovia sú našťastie už o krok vpred a vyriešili to jednoducho, a to silikónovými štítkami. Majú hneď tri výhody, sú priesvitné, neškrabú a neotravujú. :-) Dúfam, že sa tento trend zovšeobecní a silikónové štítky sa stanú samozrejmosťou, pretože my ženy to zaručene radi privítame. :-)

Tak povedzte, čo by ste vy zmenili na niektorom oblečení a čo vám na ňom tak často prekáža? 

Majte sa krásne!

Vaša Katharine :-)


Sometimes it´s easy Katharine-fashion is beautiful

Sometimes it´s easy Katharine-fashion is beautiful

Sometimes it´s easy Katharine-fashion is beautiful

Sometimes it´s easy Katharine-fashion is beautiful

Sometimes it´s easy Katharine-fashion is beautiful

Sometimes it´s easy Katharine-fashion is beautiful

Sometimes it´s easy Katharine-fashion is beautiful


Top: Koton
Vesta: More & More, Fashion Outlet Parndorf
Džínsy: New Yorker
Kabelka: Fiorelli
Topánky: Wojas

Fashion is beautiful

Menovky: , ,