To school only with backpack


To school only with backpack Katharine-fashion is beautiful



       Krásne ahoj všetkým! Dnes máme utorok a každému z nás je to úplne jasné. :-) Verím, že tento deň máte rovnako príjemný ako ja, no bohužiaľ vám musím oznámiť, pre niektorých smutnú správu a to, že som sa rozhodla už neprispievať na tento blog.

        ÁÁÁ prvý apríl! :-) Katarína, naozaj vtipné. Tak koľkí ste boli nachytaní? Ja mám pocit, že ľudia v mojom okolí dnes akosi na šialený prvoaprílový humor pozabudli. Stále rozmýšľam, čo si prichystám na priateľa? Veď do polnoci je ešte kopec času a tak snáď niečo stihnem vymyslieť. Možno stačí tak málo (keďže si neuvedomuje tento deň) a ja ho nachytám doslova aj na "dieru na ponožke". :-)

       A teraz vážne. Povedzte mi prečo sa vytrácajú zo škôl ruksaky? Dievčatá chcú už vo veku 15 rokov byť ženami a učebnice si radšej vybaľujú na stôl z kabeliek. Rozumiem, veď ktorá z nás by tie kabelky nechcela, že? To si musíme priznať, avšak čaro pekného batohu by nemalo byť ukryté pred zrakmi školopovinných. Páči sa mi, keď sa dievča o seba stará, keď dbá nielen o svoje vedomosti a znalosti, ale aj o svoj zovňajšok. Krásne oblečenie je určite vítané a upúta pozornosť, ale verte mi, že ten ruksak tomu dodá ten správny šmrnc! Preto som sa vám dnes obliekla do jednoduchého outfitu, kde lodičky a ruksak dokonale ladia. Dúfam, že tí, ktorí študujete a zanevreli ste na vaky, dáte opäť takémuto skvelému, praktickému a zároveň trendy doplnku druhú šancu.

      Pretože máme už teplejšie a slnečnejšie počasie, siahla som nie po klasických denimových nohaviciach typickej modrej farby, ale po krémových s potlačou ruží. Tie ma dostali hneď na prvý pohľad a moja láska k nim sa ešte viac prehĺbila a to vďaka pohodliu, ktoré mi poskytovali pri peknej jarnej prechádzke. Máte aj vy nejaké iné džínsy, či už pestrofarebné alebo s nápaditou potlačou alebo ostávate verné osvedčenej klasike? 

PS: Pozdravujem moju sesternicu Lenku, ktorá ma včera potešila krásnym e-mailom! Lenka, držte sa s celou rodinkou! :-*


To school only with backpack Katharine-fashion is beautiful

To school only with backpack Katharine-fashion is beautiful

To school only with backpack Katharine-fashion is beautiful

To school only with backpack Katharine-fashion is beautiful

To school only with backpack Katharine-fashion is beautiful

To school only with backpack Katharine-fashion is beautiful

To school only with backpack Katharine-fashion is beautiful


Top: Mango
Sveter: More & More, Fashion Outlet Parndorf
Džínsy: More & More, Fashion Outlet Parndorf
Topánky: FootWork
Vak: Parfois
Slnečné okuliare: Prada

Fashion is beautiful

Menovky: , , ,