Weekly report for reflection


Weekly report for reflection Katharine-fashion is beautiful



          Nebudem písať o móde, o módnych trendoch, ale presedlám na vážnejšiu tému ako obvykle. Ale keďže je to módny blog, tak v závere spomeniem v krátkosti niečo o mojom outfite. Takže začíname. :-) 

          S čím som sa stretla za posledný týždeň, čo ma vytočilo a čo nahnevalo a teraz sa už nad tým len pousmejem, keďže nič iné mi asi neostáva:

       
          Samozrejme, že boli aj radosti, s ktorými som sa stretla, a ktoré som si užila:


Aj keď bilancia nie je úplne priaznivá, aj tak som šťastná a usmievavá a aktuálne sa mám výborne! :-)

          Za môj piatkový outfit som si zvolila blúzku, ktorú ste už mali  na mne možnosť vidieť. Stala sa mojou obľúbenou a myslím si, že ju budem opakovať častejšie. V poslednom čase som celkovo od klasických topov upustila a presedlala som na blúzky z ľahkého, splývavého materiálu. Odporúčam ich, pretože sú veľmi príjemné na telo, ženské, elegantné a niekedy dokonca vedia pôsobiť nóbl. Či už s dlhým alebo s krátkym rukávom, vždy sa hodia k slušným nohaviciam, k džínsom (aj k tým deravým), k sukniam a do kostýmov. Prvýkrát som im podľahla v Kotone, v nákupnom centre Eurovea. Tam bol veľký výber a ja som sa len prehrabávala až som si nakoniec vybrala, tú svoju prvú. :-)

          Sukňu od mamky som musela použiť ešte raz, kým ju opäť nevytiahnem zo šatníka po skončení jarnej a letnej sezóny. Nohy mi pritom zdobili moje staronové lodičky fialovej farby, ktoré sú ako papučky a ja sa v nich cítim ako v bavlnke. Topánky, ktoré nielen vyzerajú, ale aj výborne sedia, si prajem mať doma každý deň a v každej farbe. A prajem také rovnako aj vám moji milí followeri.

A čo vy, čomu ste podľahli naposledy? Máte aj vy takéto blúzky?

Prajem pekný víkend plný úsmevu! :-)


Weekly report for reflection Katharine-fashion is beautiful

Weekly report for reflection Katharine-fashion is beautiful

Weekly report for reflection Katharine-fashion is beautiful

Weekly report for reflection Katharine-fashion is beautiful


Sukňa: Tvorba mojej mamky
Blúzka: More & More, Fashion Outlet Parndorf
Topánky: Högl
Kabelka: BestBags
Pančuchy: Burlington
Slnečné okuliare: Prada

Fashion is beautiful

Menovky: , , ,