How to combine the old pink with cognac


How to combine the old pink with cognac Katharine-fashion is beautiful



          Keď som ju uvidela na webe, rozžiarila mi moju tvár. Keď som ju brala do rúk, podlomili sa mi kolená. V skutočnosti bola oveľa krajšia ako na internete. Položila som si ju na gauč a v hlave sa mi začali vytvárať rôzne predstavy o tom, k čomu by sa mi mohla hodiť. Pomedzi to som si robila aj iné veci, no jej rozkošný dizajn neustále priťahoval moju pozornosť. Vedela by som si ju predstaviť k elegantnému krémovému overalu, ktorého nohavicová časť je sedemosminovej dĺžky a vrchný top je na hrubšie ramienka s vodovým výstrihom.

       K tomu mám obuté krásne pohodlné zlaté (prípadne krémové) sandáliky alebo lodičky na vysokom opätku. Uši zdobia výrazné zlaté náušnice s kúskom farby, s ktorou je celá pokrytá ona, kožená kabelka sýtej staroružovej farby. A o tomto bonbóniku je práve reč. Zaľúbila som si ju ihneď a dúfam, že aj vy jej neodoláte a podľahnete jej šarmu presne tak, ako ja. Dnes to však nebude o krémovom overale, ale o takom menšom experimente, kde veľkú úlohu zohrala práve spomínaná kabelka do ruky.

          Sukňu od mamky a bielu blúzku z MORE & MORE už veľmi dobre poznáte. Ale sú vám známe aj farby staroružová a koňaková a najmä ich odvážne netypické farebné spojenie, ktoré som si pre vás pripravila a prvýkrát pre vás vyskúšala? Trošku riskantné, ale ten kto nevyskúša, nepozná. :-) Nabrala som odvahu a vkročila som do tohto nezvyčajného farebného poznania. Aby to nepôsobilo príliš ťažkopádne, rozbila som kombináciu týchto dvoch farieb bielou blúzkou a tak som zjemnila tieto sýte farby, ktoré na prvý pohľad určite pritiahnu pozornosť, na druhý trošku zauvažujete, či je to správne, ale nakoniec si zvyknete. Tak čo myslíte, zvládla som toto mnou podstúpené riziko :-) a vedeli by ste sa aj vy stotožniť s touto kombináciou vo svojom outfite? A čo poviete na kabelku, ktorá je inak aj nositeľná cez plece (má vo vnútri schovanú odnímateľnú zlatú retiazku)? Páči sa vám alebo stavíte radšej na klasickú čiernu kabelku v týchto teplých mesiacoch?

TIP: Ak máte pocit, že vo vašom oblečení je akosi priveľa farieb alebo sú farby príliš odvážne a vy máte zároveň obavy z ich prehnaného použitia, zjemnite tieto farbičky bielym alebo krémovým kúskom odevu, napríklad blúzkou, topom, či zavinovacou vestou.

Pekný deň moji milí followeri :-)
Katharine


How to combine the old pink with cognac Katharine-fashion is beautiful

How to combine the old pink with cognac Katharine-fashion is beautiful

How to combine the old pink with cognac Katharine-fashion is beautiful

How to combine the old pink with cognac Katharine-fashion is beautiful

How to combine the old pink with cognac Katharine-fashion is beautiful

How to combine the old pink with cognac Katharine-fashion is beautiful

How to combine the old pink with cognac Katharine-fashion is beautiful

How to combine the old pink with cognac Katharine-fashion is beautiful

How to combine the old pink with cognac Katharine-fashion is beautiful

Blúzka: More & More, Fashion Outlet Parndorf
Sukňa: Tvorba mojej mamky
Bunda: ???
Topánky: Wojas
Kabelka: www.jej.sk/

Fashion is beautiful

Menovky: , , , ,