Offer versus demand


Offer versus demand_Katharine-fashion is beautiful_Ružový trenčkot_Kvetované džínsy_Ružové semišové topánky_Katarína Jakubčová_Fashion blogger



          Minule som si povedala, že je treba doplniť šatník o nejaké tie jarné a letné kúsky v podobe topov z jemných, a teda mne obľúbených materiálov. Cieľ bol jasný, topy vo farbách biela, čierna, žltá a červená. Samozrejme mala som predstavu o cene maximálne do 12 eur, o príjemnej kvalite a o tvare, ale ako som zistila neskôr, nestačilo to! V prvom rade som nechcela nijaké výšivky, vzory a zlaté alebo strieborné gombíky, pretože tie sú už viazané k ostatným doplnkom.

         Malo to byť predovšetkým jednofarebné s troškou dávky rafinovanosti. Strávila som v shopping centre niekoľko hodín, ale z nákupu som však bola veľmi sklamaná, pretože som podľa mnou zadaných požiadaviek nenašla nič. Chcela som tak veľa? Moje očakávania výhodných nákupov sa tak nenaplnili a ja som s pocitom porazeného šla domov s prázdnymi rukami.

         A čo bolo mojím ďalším zistením a zároveň prekvapením? Je nám všetkým dobre známe, že módne reťazce sa držia trendov, veď ako inak. Na tohtoročnú sezónu si teda svoje obchody naplnili, okrem iného, aj crop tričkami, ktorých ponuka bola nesmierne bohatá. Nájdete ich tam od výmyslu sveta, s volánmi, s krásnymi kvetmi alebo pásikmi, s tenkými a hrubými ramienkami alebo s krátkymi rukávmi. Mne osobne takéto tričká nevadia, práve že sa mi veľmi páčia, ale zamyslela som sa nad dámami s nie veľmi ideálnou postavou, ktoré si takéto niečo asi sotva kúpia. Mínusom crop topu je, že sa nehodí pre všetky ženy a ani do zamestnania, kancelárie a obchodného styku. Výhodou je na druhej strane zase to, že jemne provokatívne a šteklivo poodhalí bruško štíhlej postavy. Je ideálny na letné prechádzky, pôsobivý k sukni pri spoločenskej akcii a rovnako aj vhodný neformálne na koktail párty. A čo som vlastne chcela povedať týmto článkom? Predovšetkým to, že nerozumiem, prečo obchody v istých obdobiach maximalizujú ponuku trendy kúskov (v tomto prípade crop topov), ktoré nepokryjú potreby väčšiny žien a minimalizujú pritom tak žiadané, potrebné a bežne nositeľné šatstvo. Vyzerá to tak, že na istý čas sa budeme musieť naučiť sťahovať brušká, pretože ponuka je obmedzená. :-)

         V dnešnom outfite dávam do pozornosti džínsy posiate úžasne farebnými kvetmi a topánky, ktoré hneď na prvý pohľad zaujmú výraznou farbou a po ich vyskúšaní aj svojou dokonalou pohodlnosťou. Sú to tie najkrajšie a najlepšie "rýchlochodky", ideálne na celodenné nosenie! :-)



Offer versus demand_Katharine-fashion is beautiful_Ružový trenčkot_Kvetované džínsy_Ružové semišové topánky_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Offer versus demand_Katharine-fashion is beautiful_Ružový trenčkot_Kvetované džínsy_Ružové semišové topánky_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Offer versus demand_Katharine-fashion is beautiful_Ružový trenčkot_Kvetované džínsy_Ružové semišové topánky_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Offer versus demand_Katharine-fashion is beautiful_Ružový trenčkot_Kvetované džínsy_Ružové semišové topánky_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Offer versus demand_Katharine-fashion is beautiful_Ružový trenčkot_Kvetované džínsy_Ružové semišové topánky_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Offer versus demand_Katharine-fashion is beautiful_Ružový trenčkot_Kvetované džínsy_Ružové semišové topánky_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Offer versus demand_Katharine-fashion is beautiful_Ružový trenčkot_Kvetované džínsy_Ružové semišové topánky_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Top: Reserved
Džinsy: More & More, Fashion Outlet Parndorf
Kabát: Marks and Spencer
Kabelka: Parfois
Topánky: www.vasetopanky.sk

Fashion is beautiful

Menovky: , , , ,