VARNISHED? DEFINITELY YES.


Varnished? Definitely YES._Katharine-fashion is beautiful_Kabelka JEJ_Lakované lodičky_Katarína Jakubčová_Fashion blogger



           Tak čo, sú alebo nie sú lakované topánky v móde? Ja si dovolím povedať, že to neriešim. Áno, presne tak! Páčia sa mi, a preto si ich jednoducho kúpim. :-) Vidím ich totiž takmer v každej predajni s obuvou, kde zvyknem nakupovať a je ťažké im odolať. Doslova sa vám núkajú a šepkajú vám, "Kúp si ma". Mám ich rada aj preto, lebo sú iné ako tie bežné matné alebo s brúsenou kožou. Majú hlavne lesk, ktorý krásne odráža svetlo a zvýrazní tak celkový dojem z outfitu.

         Ozaj, ani som vám ešte nespomínala, že u mňa nájdete len kožené topánky. Nemám ich až toľko, pretože sú samozrejme drahšie, ale zase viem, že sú podstatne príjemnejšie na nosenie, priedušnejšie a tvarovateľné, čiže sa prispôsobia vašim nohám. Topánky musia byť teda poriadne, veď od nich sa do veľkej miery odvíja aj pohodlie toho, kto ich nosí. A či už to sú lakované alebo iné typy, u mňa musia spĺňať tie základné tri atribúty ako sú "papučkovitosť", kvalita a pekné zhotovenie. Ako je to u vás? Lakované alebo radšej iné? Podľa čoho vyberáte topánky vy a koľko peňazí ste ochotní za ne zaplatiť?

          V tomto dnešnom outfite vám predstavujem takú tú príjemnú vzdušnú kombináciu počas teplejších dní, ktorá zaručene nesklame. Obľúbenej cyklámenovej som tentokrát dovolila zahrať prím a svoje debutové vystúpenie zažíva krásna modrá kabelka zo zaujímavého e - obchodíka www.jej.sk.

Majte krásny weekend
Katharine


VARNISHED? DEFINITELY YES._Katharine-fashion is beautiful_Modrá kabelka JEJ_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Varnished? Definitely YES._Katharine-fashion is beautiful_Kabelka JEJ_Lakované lodičky_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Varnished? Definitely YES._Katharine-fashion is beautiful_Kabelka JEJ_Lakované lodičky_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Varnished? Definitely YES._Katharine-fashion is beautiful_Kabelka JEJ_Lakované lodičky_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Varnished? Definitely YES._Katharine-fashion is beautiful_Kabelka JEJ_Lakované lodičky_Katarína Jakubčová_Fashion blogger


Top: Stradivarius
Sukňa: Camaieu
Topánky: Wojas
Kabelka: www.jej.sk

Fashion is beautiful

Menovky: , ,