When apps reign over your mind


When apps reign over your mind Katharine-fashion is beautiful



          Je fascinujúce a zároveň alarmujúce, akú "silu" majú rôzne apps pri pôsobení na vedomie človeka. A nielen na jeho vedomie, ale rovnako aj na jeho identitu, spôsob života, rozhodnosť, sústredenosť, plánovanie, určovanie priorít, atď. Ľudia trávia stále viac a viac času na svojich mobiloch, či už sedia v spoločnosti svojich známych alebo keď prechádzajú cez prechod pre chodcov a ani sa len nepozrú, či auto skutočne zastavilo.

          Predstavte si, že celý čas nechodíte cvičiť, lebo sa k tomu jednoducho neviete odhodlať. Ste lenivý a kašlete na to! A hľa, nainštalujete si aplikáciu, ktorá za vás spraví takmer všetko. Samozrejme cvičiť už musíte vy, ale plánovanie toho, čo cvičiť, kedy a koľko vám určí už ona. To malé svietiace a zvuky vydávajúce zariadenie s takýmito schopnosťami robí veci za vás a vy sa tomu ochotne poddávate a oddávate. Smutné! Moderný človek spohodlnel a už nie je plnohodnotný, znalý a odhodlaný. Necháva sa čičíkať "umelou inteligenciou" a prestáva byť reálny a mení sa na virtuálneho. Neskúmala som to, ale možno už existuje aj aplikácia, ktorá určuje človeku, kedy ísť na toaletu. Veď nie je to milé, keď vám to blikne vo vrecku a nie vo vlastnej hlave?!!! 

          Môj dnešný ako aj každý iný outfit nemá nič spoločné s aplikáciou, ktorá by mi vedela povedať, čo sa patrí, čo sa hodí a čo sa nosí. Som to opäť ja a len ja, a môžete si byť istí, že vám to tu servírujem v pravom a nefalšovanom svetle. :-) Obzvlášť by som vyzdvihla bordovú koženú, asi 10 ročnú sukňu od mojej mamky. V tomto prípade ju neušila, ale si ju sama kúpila a nosila možno dvakrát. Takže môj nový objav, ktorý som hneď musela ako inak, odprezentovať tu na blogu. Kabelka značky Parfois sa perfektne hodí do zamestnania, pretože sa sem zmestia spisy, dokumenty a aj nejaké to jabĺčko. :-) A aby sa celkový look niesol v podobnom duchu, kde nič výrazne nekričí, zvolila som topánky vo farbe kabelky, k tomu hnedé okuliare a top s osviežujúcim ružovým nádychom. 

Dúfam, že si užívate víkend a neprekáža vám toto jarno - zimné počasie.

Vaša Katharine :-)


When apps reign over your mind Katharine-fashion is beautiful

When apps reign over your mind Katharine-fashion is beautiful

When apps reign over your mind Katharine-fashion is beautiful

When apps reign over your mind Katharine-fashion is beautiful

Top: More & More, Fashion Outlet Parndorf
Sukňa: ???
Kabelka: Parfois
Topánky: www.vasetopanky.sk
Slnečné okuliare: Prada

Fashion is beautiful

Menovky: , , , ,