Who wants to be more offline?


Who wants to be more offline?_Katharine-fashion is beautiful_Čipkovaná sukňa_Zlaté lodičky_Katarína Jakubčová_Fashion blogger



          Nepatrím k tým, ktorí celé dni listujú v módnych časopisoch (kde z väčšej časti je aj tak len reklama) alebo browsujú celé dni po internetových stránkach, na ktorých všetko súvisí s módou. Nie som tá, ktorá neustále sleduje trendy a je maniačka na módne vychytávky. Móda je prirodzená súčasť môjho života, ale to už viete. Stretávam sa s ňou každý deň, či už u seba alebo v mojom okolí. To, čo je in, a čo out sa na mňa lepí náhodne.

          Preferujem nadčasové kúsky, ktoré nevyjdu z módy ani o 10 rokov, napríklad ako môj červený trenčkot, ktorý som si kúpila ešte počas štúdia na vysokej škole. Áno, mám v obľube práve taký odev, ktorý bude moderný aj o ďalšie polstoročie a ktovie, možno ho bude nosiť aj moja dcéra Katka (ktorú ešte mimochodom nemám). Ak si niekto myslí, že riešim len módu, je na omyle. Pretože, keď niekoho stretnem, nie som tá, ktorá rozpráva o novej kolekcii kabeliek od Alexandra Wanga, či o škandále s neplatením daní slávneho návrhárskeho dua Dolce & Gabbana. Som človek, ktorý hovorí o každodenných záležitostiach bežného života. A preto ma milo prekvapí, keď mi zavolá sesternica a opýta sa ma, či sú v kurze lakované topánky a dokonca topánky s ostrou špičkou. Pohotovo jej odpovedám, poradím a ona v tom momente nakúpi. Je to jedna z mála radosti, keď môžem v tomto smere pomôcť. Ešte viac ma baví, keď idem na nákupy s niekým, kto stojí o moje rady. Teraz, keď vám tu píšem, rada by som si vyskúšala deň s inou bloggerkou, s ktorou by sme šli spoločne nakupovať a každá jedna by obliekla tú druhú. Potom by sme si outfity odfotili, prípadne aj spoločne zapózovali a pochválili sa na blogoch. Istotne by to bola zábava a to naše online, by sa na jeden deň mohlo premeniť na offline. :-)

A čo dodať k môjmu dnešnému outfitu? Jednoducho jarný, jemný a ružový. :-)


Who wants to be more offline?_Katharine-fashion is beautiful_Čipkovaná sukňa_Zlaté lodičky_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Who wants to be more offline?_Katharine-fashion is beautiful_Čipkovaná sukňa_Zlaté lodičky_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Who wants to be more offline?_Katharine-fashion is beautiful_Čipkovaná sukňa_Zlaté lodičky_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Who wants to be more offline?_Katharine-fashion is beautiful_Čipkovaná sukňa_Zlaté lodičky_Katarína Jakubčová_Fashion blogger
 
Who wants to be more offline?_Katharine-fashion is beautiful_Čipkovaná sukňa_Zlaté lodičky_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Who wants to be more offline?_Katharine-fashion is beautiful_Čipkovaná sukňa_Zlaté lodičky_Katarína Jakubčová_Fashion blogger


Top: More & More, Fashion Outlet Parndorf
Sukňa: More & More, Fashion Outlet Parndorf
Topánky: Secret shoes for you
Kabelka: Parfois


Fashion is beautiful

Menovky: , , ,