MORE & MORE DOTS


MORE & MORE DOTS Katharine-fashion is beautiful



          Podmanivý svet bodiek, ktorým áno povedali nielen šaty, ale aj členkové topánky. Bodky sú čosi, čo už bolo spomenuté tu u mňa na blogu. Žena s bodkami je pre mňa koketujúca osôbka, ktorá má stále v sebe niečo detské, čo by malo navždy ostať v každej z nás. A preto nie je na škodu, ak po bodkách občas siahneme a pripomenieme si to naše detské JA. Vzdušné šaty ozdobené hriešne dobrými bodkami sú pre mňa určite tým najženskejším štýlom sezóny.

         Tieto šaty s opaskom som si dovolila sympaticky oživiť jednou z mojich obľúbených kabeliek žltej farby, ktorá je svojím spôsobom tiež obodkovaná. A aby bodiek nebolo príliš málo, neplánovane sa mi dostali aj na nohy, a to v podobe krásnych dierkovaných topánočiek, ako inak, z Dunajskej ulice (tie mimochodom majú aj v bielej farbe). Hoci sa hovorí, že menej je niekedy viac, v tomto prípade toto pravidlo nemožno uplatniť a vy máte možnosť vidieť, že aj veľa bodiek môže pôsobiť decentným a usporiadaným dojmom.

TIP: Ak túžite po šarme Parížanky, skúste siahnuť po romantickej bodkovanej blúzke z ľahkého materiálu a k nej  si na seba dajte taktiež bodkovanú sukňu. S ostrým červeným rúžom na perách a s jasnou červenou baretkou na hlave budete zaručene jednou z tých francúzskych žien a dievčat, ktorým nielen svet, ale i noblesa leží pri nohách.

A heslo dňa: Spestrite si garderóbu bodkami!


MORE & MORE DOTS Katharine-fashion is beautiful

MORE & MORE DOTS Katharine-fashion is beautiful

MORE & MORE DOTS Katharine-fashion is beautiful

MORE & MORE DOTS Katharine-fashion is beautiful

MORE & MORE DOTS Katharine-fashion is beautiful


Šaty: More & More, Fashion Outlet Parndorf
Kabelka: BestBags
Topánky: www.vasetopanky.sk

Fashion is beautiful

Menovky: , , ,