My cute tiger


My cute tiger_Katharine - fashion is beautiful_Červené lodičky_Červená sukňa_Animal print_Katarína Jakubčová_Fashion blogger



           Majte sa všetci na pozore, pretože šelma prichádza. Obávať sa však môjho domáceho miláčika nemusíte, je krotký ako baránok. Volám ho tiger a baví ma jeho farebnosť, oddanosť a poslušnosť. Pekne v tichosti sa nesie na mojom bielom tričku a robí mi veľkú radosť. Móda, ktorá dokáže priniesť pocit radosti zo života je pre nás to pravé orechové, no nie? Ak si chceme urobiť zaručene dobrú náladu, tak vždy preferujme svieži, pohodlný a farebný štýl. A v prípade, že sa vám niečo nepodarí alebo vás niekto nahnevá, pozrite sa do zrkadla, usmejte sa a povedzte si, aká ste krásna v tom svojom hravom outfite! :-)

          Môj tiger, ma dnes namotivoval k červenej sukni, k starým známym červeným lodičkám, a aby toho nebolo málo, k výraznej červenej som pridala zelené úpletové sako z MORE & MORE, ktoré celý look prežiarilo. Samozrejme, že ani v tomto prípade nesmela chýbať kabelka a to hneď v jasnej bielej farbe. Spojením týchto jednotlivých kúskov mi vznikol outfit s prenikavou a vábivou vôňou teplej jari. Harmónia tak zavládla aj v mojej mysli a ja som sa vybrala, už presne ani neviem kam, ale dôležité bolo, že s úsmevom na tvári. :-)

TIP: Ak chcete doslova zažiariť s divokým zvieratkom, odporúčam top so zlatou hrivou kráľa zvierat, k tomu obtiahnutú žakárovú sukňu popretkávanú zlatými niťami, ktorá je vám tesne nad kolená. Doplníte to telovými lodičkami na vysokých opätkoch a listovou kabelkou, buď vo farbách sukne alebo ladiacou k topánkam, prípadne v nejakej kontrastnej farbe. Pri tomto vzhľade vám zaručene prischne titul LEVICA. :-) A bod k dobru budete mať vďaka mohutným náramkom na rukách. Tak čo, trúfate si oslniť vaše okolie?

Ahojte
Vaša Katharine


My cute tiger_Katharine - fashion is beautiful_Červené lodičky_Červená sukňa_Animal print_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

My cute tiger_Katharine - fashion is beautiful_Červené lodičky_Červená sukňa_Animal print_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

My cute tiger_Katharine - fashion is beautiful_Červené lodičky_Červená sukňa_Animal print_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

My cute tiger_Katharine - fashion is beautiful_Červené lodičky_Červená sukňa_Animal print_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

My cute tiger_Katharine - fashion is beautiful_Červené lodičky_Červená sukňa_Animal print_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

My cute tiger_Katharine - fashion is beautiful_Červené lodičky_Červená sukňa_Animal print_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

My cute tiger_Katharine - fashion is beautiful_Červené lodičky_Červená sukňa_Animal print_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

My cute tiger_Katharine - fashion is beautiful_Červené lodičky_Červená sukňa_Animal print_Katarína Jakubčová_Fashion blogger


Top: Mango
Sako: More & More, Fashion Outlet Parndorf
Sukňa: Tvorba mojej mamky
Topánky: FootWork
Kabelka: Parfois

Fashion is beautiful

Menovky: , , , ,