Fountain of joy


Fountain of joy_Katharine-fashion is beautiful_Katarína Jakubčová_fashion blogger



          Neviem ako vy, ale ja milujem fontány. Samozrejme tie fungujúce. :-) Poznám totiž veľa fontán, ale len málo z nich je v prevádzke, čo mi je ľúto. Keď však objavím nejakú rozbehnutú v plnom prúde, som ako malé dieťa a veľmi sa teším. Tá v Sade Janka Kráľa v Bratislave ide na stopercent a ja vám odporúčam stráviť pri nej aspoň chvíľočku v rámci príjemnej prechádzky v parku pri Auparku. 

          V tom čase, keď sme tam urobili nasledujúce fotky, úžasnú atmosféru a sviežosť fontány si vychutnávalo aj zopár iných ľudí, no najviac ma zaujal malý chlapec, ktorý sa na svojom jednoprevodovom bicyklíku premával dookola niekoľko minút vkuse vysmiaty od ucha k uchu. Rozumela som mu určite najlepšie, lebo na druhý deň som sa tam s priateľom vrátila a robila som to isté. :-) Fakt skvelý pocit! 

          V ten deň svoj debut oslávila aj moja nová sukňa, taká moja prvotina z mojej vlastnej iniciatívy. Nemohla som odolať tej krásnej látke, a tak som to musela ušiť rýchlo ja. Takže dnes to nie je tvorba mojej mamky, tá už šije z ďalších látok. :-)

Majte sa pekne!
Katharine


Fountain of joy_Katharine-fashion is beautiful_Katarína Jakubčová_fashion blogger

Fountain of joy_Katharine-fashion is beautiful_Katarína Jakubčová_fashion blogger

Fountain of joy_Katharine-fashion is beautiful_Katarína Jakubčová_fashion blogger

Fountain of joy_Katharine-fashion is beautiful_Katarína Jakubčová_fashion blogger

Fountain of joy_Katharine-fashion is beautiful_Katarína Jakubčová_fashion blogger

Fountain of joy_Katharine-fashion is beautiful_Katarína Jakubčová_fashion blogger

Fountain of joy_Katharine-fashion is beautiful_Katarína Jakubčová_fashion blogger


Top: Mango
Sukňa: Moja tvorba
Kabelka: Parfois
Topánky: Kati, www.obuwiekati.pl


Fashion is beautiful

Menovky: , ,