Parfois


Parfois Katharine-fashion is beautiful



          Výpredaje nám pomaly končia a obchody už začínajú ponúkať jesennú kolekciu, divné, ale čo už. Čakám len na deň, keď v polovici augusta bude na mňa číhať reklama, v ktorej hlavnou postavou bude vianočný stromček a blikajúce svetielka. Dúfam však, že sme dostatočne uvedomelí a úplne nedopustíme, aby sa nám celé to všetko v našom živote nejako zvláštne posúvalo. Áno, žijeme v úponáhľanej dobe, ale prečo sa správať tak nenormálne v tomto smere? Doprajme si predsa viac času stráviť teraz to všetko, čo sa v danom momente núka, napríklad toto leto, krátke sukne, topy na ramienka, sandále (viem, dnešné počasie tomu veľmi nenasvedčuje) a hlavne všetko pomaly a naplno!

        Minulý týždeň som mala  u seba mamku, ktorá nadmieru spokojná (ako inak) odišla domov s "taškou" plnou výpredajových nákupov a prišlo jej do cesty aj niečo z novej kolekcie. Keďže sme skoro každý deň absolvovali nákupnú tour, neostala som ani ja bez "úlovkov" a zaobstarala som si vo výpredaji dva kusy kabeliek značky Parfois. Mamka nemohla byť výnimkou a kúpila si tiež jednu zľavnenú a jednu z novej collection. Môžem povedať, že už mám slušnú zbierku kabeliek tejto značky a už sa len na tom smejem a hovorím si, že by som si mohla otvoriť predajňu. A prečo práve Parfois? No preto, že som si ich úplne zamilovala! Sú trendové, nápadité, farebné a cítim sa s nimi ako niekto, kto ide s dobou. :-) Určite odporúčam! V Bratislave túto portugalskú značku môžete nájsť v nákupnom centre Central a taktiež na Kamennom námestí v Tescu. Prípadne, ak to máte od Bratislavy ďaleko, môžete si kabelky nakupovať on-line TU.

         Hoci dnes máme strašné počasie, mám pre vás pripravené do leta ladené obrázky. Outfit je jednoduchý, taký, ktorým nikdy nič nepokazíte. Dúfam, že sa vám bude páčiť a mimochodom, na fotkách máte možnosť vidieť sukňu, ktorá je mojím ďalším vydareným kúskom (ešteže sa tie sukne do gumičky šijú rýchlo a ľahko :-)).

Príjemnú nedeľu!
Vaša Katharine


Parfois Katharine-fashion is beautiful

Parfois Katharine-fashion is beautiful

Parfois Katharine-fashion is beautiful

Parfois Katharine-fashion is beautiful

Parfois Katharine-fashion is beautiful

Parfois Katharine-fashion is beautiful

Parfois Katharine-fashion is beautiful

Parfois Katharine-fashion is beautiful


Top: More & More, Fashion Outlet Parndorf
Sukňa: Ja
Kabelka: Parfois
Sandále: Sempre

Fashion is beautiful

Menovky: , , ,