As a wedding guest


As a wedding guest_Katharine-fashion is beautiful_Spoločenské šaty_Zelený fascinátor_Katarína Jakubčová_Fashion blogger



       Už z nedávneho článku asi dobre viete, že som bola pozvaná na svadbu. Z tohto titulu som prednedávnom strávila príjemnú polovicu dňa s mojím ockom. S ním nakupovať, to je jedna báseň. Nasadil také tempo, na ktoré som "ja mladá" nestačila. Ešte doteraz mi pomaly nedošlo, čo sa vlastne odohralo v ten deň pri spoločnom nakupovaní. Cieľ bol jasný a to kúpiť pánsku bielu slim fit košeľu a topánky k obleku (mimochodom ten sa rozhodol ísť kúpiť nasledujúci deň). Len čo sme vošli do nákupného centra, ocko zamieril do obchodu s voľnočasovou módou. Bola to sekundová záležitosť a ja som v danej chvíli pocítila prievan vo vlasoch.

          Domnievam sa, že ani predavačky si nás nestihli všimnúť, nie to ešte odzdraviť. Nepodarilo sa mi ani poobzerať dookola po vešiakoch a po pultoch a ocko už vykračoval von z obchodu. Z prvého prešiel do druhého a kým som za ním dobehla s vyplazeným jazykom, rýchlo už skúšal jesennú bundu, ktorú napokon aj vzal a zaplatil. Rýchlosťou, za ktorú by sa nemuselo hanbiť ani Bentley sme prešli ďalšie obchody a ja som odrazu nevedela, čo vlastne ocko hľadá a čo chce, aj keď sme už mali vopred stanovený jasný cieľ. Nakoniec sa nám podarilo doraziť aj na plánované miesto, kde nákup prebehol ako inak, rýchlo a zbesilo. Košeľu sme mali akoby švihnutím čarovného prútika v kufri auta a hneď na to sme bežali do mesta po topánky. V prípade vzhliadnutia na ponuku topánok, výberu a vyskúšania, vám už ani nebudem hovoriť, koľko času to zabralo, ale môžem len skonštatovať, že aj sekunda sa mi zdala byť luxus. No a oblek, to je kapitola sama o sebe. Mali sme na to iba päť minút a ja sa pýtam ocka, ktorý bol v kabínke „Sedí Ti?“ a odpoveď znela „Hej, sedí!“. Po návrate domov a po oddýchnutí si z práce, nasledovala ďalšia skúška obleku, kde prišlo, ako to najpresnejšie a diplomatickejšie povedať, jednoducho vytriezvenie. Rukávy na saku boli pridlhé a nohavice priúzke. Toto je môj ocko. :-) Hovorím mu, že nakupovanie si musí užívať, to je predsa relax. Evidentne nevedel o čom to tu zase hovorím a taktne sa pousmial. ;-) No a keďže neradi odkladáme veci na ďalší deň, auto bolo o chvíľu naštartované a my sme sa ponáhľali vymeniť číslo obleku. Predtým tomu však predchádzala dohoda, že skúšanie už bude prebiehať pokojne. Síce bolo tam nakoniec ešte nejaké to hr hr hr, ale oblek napokon sadol ako uliaty. :-) Normálne som sa spotila, keď som si spomenula teraz na ten zhon. :-)

A čo vy? Aké je nakupovanie vašich otcov, priateľov a manželov? 

          No a teraz sľúbené šaty, ktoré som mala na svadbe mojej sesternice. K nim vám poviem len toľko, že už majú sladkých osem rokov a svoje druhé predvedenie. Pôvodne som ich kupovala na ples a potom trošku dlhšie čakali na príležitosť, aby som ich mohla opäť vytiahnuť. Takže teraz bol ten správny čas. :-)

Katharine


As a wedding guest_Katharine-fashion is beautiful_Spoločenské šaty_Zelený fascinátor_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

As a wedding guest_Katharine-fashion is beautiful_Spoločenské šaty_Zelený fascinátor_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

As a wedding guest_Katharine-fashion is beautiful_Spoločenské šaty_Zelený fascinátor_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

As a wedding guest_Katharine-fashion is beautiful_Spoločenské šaty_Zelený fascinátor_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

As a wedding guest_Katharine-fashion is beautiful_Spoločenské šaty_Zelený fascinátor_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

As a wedding guest_Katharine-fashion is beautiful_Spoločenské šaty_Zelený fascinátor_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

As a wedding guest_Katharine-fashion is beautiful_Spoločenské šaty_Zelený fascinátor_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Šaty: kúpené v Poprade
Kabelka a fascinátor: Siddi bižutéria, Spišská Nová Ves
Sandále: Tamaris

Fashion is beautiful

Menovky: ,