More time


More time_Katharine-fashion is beautiful_Maxi mint sukňa_Masívny náhrdelník_Biele sandále_Katarína Jakubčová_Fashion blogger



           V časoch predimenzovaných informáciami sa cítime ako "ihly" v kope sena. Informácie sa šíria závratnou rýchlosťou a na ich nespočetné množstvo nedokážeme dostatočne rýchlo reagovať, nie to ešte ich poriadne spracovať. Na to, aby sme to zvládli, museli by sme byť doslova nadľudia. Môžeme si zatlieskať, ak práve my patríme k tým, ktorí to zvládajú, informácie filtrujú a priorizujú. Doba je uponáhľaná, pomaly nikto nič nestíha a jedným z dôvodov je práve spomínaný obrovský tok údajov, pracovných úloh, správ, či noviniek, ktoré k nám prichádzajú z každej strany.

          Vládne veľká konkurencieschopnosť, každý chce byť najlepší a naháňame sa už ani nevieme za čím a za kým. Vyhráva ten, kto vie prijať akékoľvek info a účelne ho využiť vo svoj prospech a hlavne čo najrýchlejšie. Takýto človek býva o krok vpred pred tými druhými. Vie sa výborne orientovať a ostatní mu môžu len ticho závidieť, ako vie zvládať za deň toľko vecí naraz. Stíha chodiť do zamestnania, do školy, na krúžky, do posilovne a nebodaj si ešte nájde čas aj na "knihy".

           Aby sme sa nestrácali vo svete informácii a neprichádzali o kopu času, musíme sa naučiť tzv. časovému manažmentu. Je teda dôležité nájsť si svoj spôsob ako správne a efektívne hospodáriť s časom, ktorý je dnes taký vzácny a drahocenný. Zároveň musíme prísť na to, ktoré informácie sú pre nás užitočné a ktoré nás zbytočne zaťažujú. Musíme si zorganizovať život, v ktorom sa budeme venovať rodine, kamarátom, práci, hobby, oddychu a aj sebe! Skúsme si raz naplánovať konkrétny deň a to jeden týždeň dopredu, pričom porozmýšľajme ako a kde môžeme ušetriť zo svojho dňa, ako ho využijeme naplno a pritom sa psychicky a fyzicky neunavíme. Koľkokrát sa napríklad stáva, že sedíme celé dni za počítačom a nevieme sa od neho odtrhnúť? Ani si neuvedomujeme, že čim sme tam dlhšie, tým sa kvalita našej sústredenosti znižuje a na toto dosť často zabúdame. Prichádzame tak o hodiny, ktoré by sme vedeli využiť aj účinnejšie, napríklad na prestávku, oddych, realizovanie nápadov.  

          Kvôli takýmto veciam som dnes učinila "veľký objav". Potrebovala som si niečo preštudovať a zároveň som chcela cvičiť a tak som to vyriešila svojsky. Text z internetu som si prekopírovala do Google prekladača a stlačila som tlačidlo "vypočuť". Ja som cvičila a ženský hlas mi pekne všetko prečítal. Paráda, že? Len mi teraz nepovedzte, že vy to tak už dávno praktizujete a ja si naivne myslím, že som objavila Ameriku. :-)

         Aj blogovanie patrí k činnostiam, ktoré nám zaberie istý úsek z nášho dňa. Rozmýšľame, čo si dáme na seba, kam pôjdeme fotiť alebo z čoho bude pozostávať náš ďalší článok. To, o čom je tento článok ste sa už dočítali, no a koľko času mi fotenie outfitu k nemu zabralo, to si nechám radšej pre seba. ;-)

Čo robíte preto, aby ste všetko stíhali v priebehu dňa? Sem s nápadmi na zlepšenie. :-)

Ahojte.
Katharine


More time_Katharine-fashion is beautiful_Maxi mint sukňa_Masívny náhrdelník_Biele sandále_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

More time_Katharine-fashion is beautiful_Maxi mint sukňa_Masívny náhrdelník_Biele sandále_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

More time_Katharine-fashion is beautiful_Maxi mint sukňa_Masívny náhrdelník_Biele sandále_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

More time_Katharine-fashion is beautiful_Maxi mint sukňa_Masívny náhrdelník_Biele sandále_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

More time_Katharine-fashion is beautiful_Maxi mint sukňa_Masívny náhrdelník_Biele sandále_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

More time_Katharine-fashion is beautiful_Maxi mint sukňa_Masívny náhrdelník_Biele sandále_Katarína Jakubčová_Fashion blogger



Top: Koton
Sukňa: More & More, Fashion Outlet Parndorf
Kabelka: Parfois
Náhrdelník: Parfois
Sandále: www.vasetopanky.sk

Fashion is beautiful

Menovky: , , , ,