Ďakujem, ale nemám záujem


Ďakujem, ale nemám záujem_Katharine-fashion is beautiful_Žltý kabát_Ružový sveter_Katarína Jakubčová_Fashion blogger



          Nakupovanie môže byť pre niekoho relax, pre niekoho riadnym utrpením. Ja nakupovanie zbožňujem, ale niekedy mi dokáže aj liezť poriadne na nervy. Som zúfalá, ak si niečo "vysnívam" a neviem to nikde dostať alebo zháňam úplne bežnú, banálnu vec a momentálne ju v nijakom obchode nemajú.

        Ale najviac ma znechutí, ak je všade naokolo veľmi veľa kúpychtivých ľudí, ktorí do vás v obchodoch bezohľadne strkajú a narážajú akoby mali proti vám niečo osobné. Som tiež zhrozená ako sa slušne oblečení dokážu bez akýchkoľvek zábran pchať pomedzi regále, rozťahovať lakte a biť sa o niektoré, často aj škaredé (ale zato značkové) objekty svojho záujmu, o ktorých ani pomaly netušili. Od nakupovania ma odrádzajú aj dlhé rady pri pokladniach, či pri skúšobných kabínkach, ktoré sú zároveň preplnené skúšaným tovarom a celé zaprášené. Neviem ako ste na tom vy, ale pre mňa je toto všetko riadna pohroma, ktorá mi moje obľúbené nákupy zaručene pokazí. A to už nespomínam nepríjemné a neochotné predavačky, ktoré vás vedia odstaviť aj na polovicu dňa. V takýchto situáciach si poviem, ďakujem, ale nemám záujem!

         Zďaleka nemáme ani týždeň pred Vianocami a už teraz sa ľudia zbláznili a to doslova a do písmena! Nejeden človek niesol päť veľkých papierových tašiek s logom Timberland, ťahal kufor /kufre od Samsonite alebo sa prehrabával v boxe plnom dokrčených a stlačených kabeliek značky Desigual. Pozrela som sa do parfumérie, plno, do obchodu s klenotami, plno, do domácich potrieb, plno a mne neostávalo nič iné, len stáť a čudovať sa. Všade naokolo vládol predvianočný nákupný ošiaľ, kde nevládla milá, priateľská nálada, ale všetko sa to nieslo v duchu, človek človeku vlkom. A úprimne, neviem a ani si radšej nechcem predstaviť ako budú vyzerať nočné nákupy, ktoré sa budú v Parndorfe konať 13. novembra. Porozhadzované veci a pyramídy pomiešaných oblečení budú opäť pôsobiť ako bezvýznamné antimódne handričky!!! Ja osobne tvrdím, že aj keby ponúkali niečo za veľmi zvýhodnenú cenu, tak nestratím samú seba a radšej nad danou vecou mávnem rukou a poobzerám sa po inom, menej hektickom nákupnom dni.

        Zaujímalo by ma ako ste na tom vy. Ak uvidíte zníženú cenu alebo výraznú zľavu, zvyknete sa zviesť s davom alebo pristupujete k tomu ako ja a ste teda za mierumilovné nakupovanie? :-)



Ďakujem, ale nemám záujem_Katharine-fashion is beautiful_Žltý kabát_Ružový sveter_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Ďakujem, ale nemám záujem_Katharine-fashion is beautiful_Žltý kabát_Ružový sveter_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Ďakujem, ale nemám záujem_Katharine-fashion is beautiful_Žltý kabát_Ružový sveter_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Ďakujem, ale nemám záujem_Katharine-fashion is beautiful_Hnedé nohavice_Hnedé kožené lodičky_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Ďakujem, ale nemám záujem_Katharine-fashion is beautiful_Žltý kabát_Ružový sveter_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Ďakujem, ale nemám záujem_Katharine-fashion is beautiful_Žltý kabát_Ružový sveter_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Ďakujem, ale nemám záujem_Katharine-fashion is beautiful_Žltý kabát_Ružový sveter_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Ďakujem, ale nemám záujem_Katharine-fashion is beautiful_Žltý kabát_Ružový sveter_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Ďakujem, ale nemám záujem_Katharine-fashion is beautiful_Žltý kabát_Ružový sveter_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Ďakujem, ale nemám záujem_Katharine-fashion is beautiful_Žltý kabát_Ružový sveter_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Ďakujem, ale nemám záujem_Katharine-fashion is beautiful_Žltý kabát_Ružový sveter_Katarína Jakubčová_Fashion blogger


Pulóver a nohavice: More & More, Fashion Outlet Parndorf
Kabát: Bershka
Topánky: Obuv80, Spišská Nová Ves
Slnečné okuliare: Prada

Fashion is beautiful

Menovky: , ,