#Outfit dňa - hra tyrkysovej, žltej a čiernej


#Outfit dňa - hra tyrkysovej, žltej a čiernej_Katharine-fashion is beautiful_Tyrkysová baretka_Žltá sukňa_Katarína Jakubčová_Fashion blogger



          Nech zdvihne ruku tá, ktorá nerada dostáva darčeky. Ani jedna ruka hore :-). Myslela som si správne, veď je pravdou, že my ženy dostávame pekné veci s obľubou a nepotrebujeme k tomu ani sviatok, že? :-) No a teraz sa k tomu ešte blížia aj Vianoce, ku ktorým patrí bezpochyby taktiež zháňanie darčekov po obchodoch, či už pre seba alebo pre vlastnú rodinu a známych. Viem, ak ste šikovné, poniektoré z vás vsadia na ručnú výrobu zaujímavých predmetov, ktoré dokážu príjemne potešiť.

          Popritom, že riešime, čím by sme mohli milo prekvapiť najdrahších, sme opäť plné očakávaní, čo si nájdeme pod vianočným stromčekom práve my. Je niekoľko možností ako si splniť svoje darčekové prianie. Prvou je, že nepriamo naznačíme, čo by nám urobilo obrovskú radosť, druhou, že povieme rovno o túžbe po vôni, ktorá je tohtoročnou novinkou vo svete parfémov a my sme jej podľahli, :-) alebo sa jednoducho necháme úplne prekvapiť v tom pravom slova zmysle a nemusíme teda nič naznačovať a ani hovoriť. Darček od milovanej osoby je predsa vždy skvelý, či už taký alebo onaký.

          Všetci sa ma dookola pýtajú, či už mám nakúpené darčeky alebo nie. Klišé, pri ktorom nie som určite jediná, počúvajúc to isté takmer každý deň v tomto predvianočnom období. Pokiaľ ide o mňa, niečo už mám a niečo ešte nie. To nenakúpené ma však nerozčuľuje a ani vo mne nevyvoláva stres, práve naopak, tento "predvianočný zhon" je u mňa veľmi pokojný. Ale rovnako aj viem, že sa tu nájdu tiež takí, ktorí ešte kúpené nemajú nič a ešte horšie je to, že nemajú ani jasnú predstavu o tom, čo podarovať svojim blízkym. Ak neviete, nezúfajte! V prípade, že máte v rodine alebo vo svojom okolí kreatívnu osobu alebo študentku, ktorú čaká skúškové, môžete sa nechať inšpirovať aj mojím tipom - nejaký kúsok v tyrkysovej farbe.

          U mňa každoročne vzniká potreba mať jedny nové rukavice v konkrétnej farbe (presne tak, týka sa to aj pančušiek :-)). Pred dvomi rokmi to boli tyrkysové kožené rukavice - doplnok, ktorý mi vždy dokáže krásne oživiť akýkoľvek smutne vyzerajúci outfit (tohto roku som Ježiškovi písala o žltých, tak som zvedavá). Nesmierne ma potešilo, keď sa mi zase minulý rok na to podarilo zohnať v mojom rodnom meste ešte aj tyrkysovú baretku. Hneď som si povedala, že s touto baretkou moje outfity zaručene nebudú nudné! Dnes ju máte možnosť vidieť aj tu na blogu vo veľkej premiére. Na sebe ju mám prvýkrát a poviem vám, s výsledkom som bola nadmieru spokojná! :-) Dovolila som si outfit dokombinovať s výraznou žltou sukňou, ktorú ste tu videli nejeden raz a dlhým šálom v tej istej farbe. Aby celý look príliš nesvietil, triezvo som usúdila, že toto žiarivé farebné oblečenie tak trochu stlmím čiernou bundou, čiernymi pančuškami a čiernymi čižmami.

          A prečo nejaký kúsok takejto farby? Pretože som sa dočítala, že tyrkysová je farba kreatívnych ľudí a do života prináša radosť a povzbudenie. Tak prečo sa neradovať a nepovzbudzovať seba do veľkých činov? :-) Ktovie, možno inšpirujete aj tých, ktorí sa ocitnú vo vašej blízkosti a podporíte ich fantáziu k tvorivej činnosti. Dokonca pomáha pri učení, čo zase ulahodí študentom. Ideálna býva aj pre tých, ktorým chýba sebavedomie a potrebujú si ho zvýšiť a tým najhlavnejším dôvodom je aj tak to, že vám jednoducho a krásne presvieti celý váš vzhľad.

PS: Nezabúdajte, že ma môžete sledovať aj cez FACEBOOK. :-)


Outfit dňa - hra tyrkysovej, žltej a čiernej_Katharine-fashion is beautiful_Tyrkysové kožené rukavice_Čierne pančuchy_Tyrkysový sveter_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Outfit dňa - hra tyrkysovej, žltej a čiernej_Katharine-fashion is beautiful_Tyrkysové kožené rukavice_Čierne pančuchy_Tyrkysový sveter_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Outfit dňa - hra tyrkysovej, žltej a čiernej_Katharine-fashion is beautiful_Tyrkysové kožené rukavice_Čierne pančuchy_Tyrkysový sveter_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Outfit dňa - hra tyrkysovej, žltej a čiernej_Katharine-fashion is beautiful_Tyrkysové kožené rukavice_Čierne pančuchy_Tyrkysový sveter_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

#Outfit dňa - hra tyrkysovej, žltej a čiernej_Katharine-fashion is beautiful_Tyrkysová baretka_Žltá sukňa_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Outfit dňa - hra tyrkysovej, žltej a čiernej_Katharine-fashion is beautiful_Tyrkysové kožené rukavice_Čierne pančuchy_Tyrkysový sveter_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Outfit dňa - hra tyrkysovej, žltej a čiernej_Katharine-fashion is beautiful_Tyrkysové kožené rukavice_Čierne pančuchy_Tyrkysový sveter_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Outfit dňa - hra tyrkysovej, žltej a čiernej_Katharine-fashion is beautiful_Tyrkysové kožené rukavice_Čierne pančuchy_Tyrkysový sveter_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Outfit dňa - hra tyrkysovej, žltej a čiernej_Katharine-fashion is beautiful_Tyrkysové kožené rukavice_Čierne pančuchy_Tyrkysový sveter_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Outfit dňa - hra tyrkysovej, žltej a čiernej_Katharine-fashion is beautiful_Tyrkysové kožené rukavice_Čierne pančuchy_Tyrkysový sveter_Katarína Jakubčová_Fashion blogger


Pulóver: More & More, Fashion Outlet Parndorf
Sukňa: Tvorba mojej mamky
Bunda: More & More, Fashion Outlet Parndorf
Baretka: Kúpená v malom obchodíku v Spišskej Novej Vsi
Kožené rukavice: Nowy Targ, Poľsko
Šál: TimeOut
Čižmy: Högl

Fashion is beautiful

Menovky: , , ,