Vyskúšaj to


Vyskúšaj to_Katharine-fashion is beautiful_Pončo_Kožená sukňa_Katarína Jakubčová_Fashion blogger


Ahojte moji milí :-)

          Keďže je tento príspevok mojím prvým v tomto roku, tak vám predovšetkým želám krásny celý rok 2015. Ja nemám rada predsavzatia, lebo veľmi "viažu" človeka, plánujú a možno aj tak trošku obmedzujú. Takto som to s tou nekonečne skloňovanou myšlienkou predsavzatí poriešila - paráda, že? Ale ja to myslím vážne! Počas roka sa aj tak priebeh často mení a rovnako aj s tým súvisiaci pohľad do bližšej, či vzdialenejšej budúcnosti.  

         Preto volím slobodu mysle kedykoľvek a bez plánovania, volím spontánnosť a silu každej chvíle, momentu, príbehu a tak. Chcem byť počas roka vždy slobodná v rozhodovaní sa a nie viazať sa na to, čo som si na Silvestra zaumienila. Verím, že práve takto dospejem k ďalším a ďalším úspechom, či už v mikro alebo makrosvete. Ak sa nad tým zamýšľam, mám cieľ, ktorý je vedomý a taktiež spojený prirodzene s mojím podvedomím, a tým je myšlienka "VYSKÚŠAJ TO". Myslím si, že práve toto je ten správny kľúč k úspechu, k napredovaniu, k šťastiu a k zabráneniu akejsi stagnácii v živote. Život je predsa jedno veľké dobrodružstvo alebo úplné premrhanie času. Tak si vyberte! Je na nás, či ho pojmeme vo veľkom a to z pohľadu pána Livingstona alebo z pohľadu ženy žijúcej v menšom meste.

          Ísť si za svojím a plniť si svoje sny by sa nemalo odkladať. Treba to vyskúšať a najlepšie hneď! :-) Chce to odhodlanie, možno zmenu, prehodnotenie svojich hodnôt a podobne. Áno, vždy to zahŕňa určitú dávku rizika v rozhodovaní sa, v samotnej realizácii a hlavne v naladení sa na spomínané dobrodružstvo. :-)

          A teraz kuk na môj outfit, ktorý som pre vás pripravila. Musím priznať, že s ním tiež tak trošku súvisí dnes spomínaná téma rizika. Vsadila som totiž tentokrát na PONČO, oblečenie pre našu geografickú oblasť hlavne netradičné, špekulatívne, diskusiu podnecujúce, možno pre nás aj ťažšie pochopiteľné, ale pre iných je zase vítaným exotickým korením. To, čo mám na sebe je fakt pravé tradičné mexické a v plnej svojej kráse. Už teraz som zvedavá, či som správne zariskovala. :-)


Vyskúšaj to_Katharine-fashion is beautiful_Pončo_Kožená sukňa_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Vyskúšaj to_Katharine-fashion is beautiful_Pončo_Kožená sukňa_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Vyskúšaj to_Katharine-fashion is beautiful_Pončo_Kožená sukňa_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Vyskúšaj to_Katharine-fashion is beautiful_Pončo_Kožená sukňa_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Vyskúšaj to_Katharine-fashion is beautiful_Pončo_Kožená sukňa_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Vyskúšaj to_Katharine-fashion is beautiful_Pončo_Kožená sukňa_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Vyskúšaj to_Katharine-fashion is beautiful_Pončo_Kožená sukňa_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Vyskúšaj to_Katharine-fashion is beautiful_Pončo_Kožená sukňa_Katarína Jakubčová_Fashion blogger


Pulóver: More & More,  Fashion Outlet Parndorf
Pončo: Kúpené v Mexiku
Sukňa: ???
Opasok: Stefanel
Kabelka: Humanic
Čižmy: Högl
Fashion is beautiful

Menovky: , ,